Gå til innhold

E36 328 suge Hk+(presse lagt på is-SELGES)


JE Motorsport
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 567
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Desverre har de nye vannpumpene plastimpelere og ikke stål som de tidligere hadde(den gamle til v.side). Så disse nye har en tendens til å løsne/ryke fra akslingen på pumpa, men den gamle i stål hadde begynt å få slakk.Så da var det bare å skifte den ut!

1xprlaglkcbq7qp5ml0m.jpg

Nå får du slutte å tulle Joar!

De nye vannpumpene (den som er på bilde til høyre side) har IKKE plastikk impeller. Det er ett komposittmateriale og de holder så og si evig. De dårlige vannpumpene har impeller som er orange (brune etter bruk) i farge.

Dette bør en som lever av å selge BMW deler vite!

Det har vært 3 vannpumper til E36:

1: den berømte dårlige vannvittig talentløse vannpumpa med plastikk impeller.

2. den med stål impeller som du har bilde av til venstre, de holdt heller ikke evig som du har erfart.

3. den siste typen med SORT komposittmateriale i impelleren som er ekstremt slitesterke; aldri hørt om at de ryker hverken i impeller eller lager.

Ikke spre villedende informasjon. Grr blir irritert. :twisted:

Energetic:

Her er det DU som ødelegger en god tråd med villedende informasjon! Hold deg for god til denslags når det kun er "har hørt"-kunnskaper..!

Disse pumpene er nok bedre,men langt fra "evigvarende" - byttet en senest i går (joda,jeg har byttet maange..) og der kunne du nesten stikke fingeren imellom lageret og akslingen... 8)

En beklagelse synes jeg er på sin plass etter et så krasst utspill.....men,nok OT!

Joar'n:

Skal se om jeg ike får gjenget thermostathuset ditt i løpet av helga så du får drift på div målere. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

å herre min.. Har du enda ikke gjenget huset for han? fikk høre at den ble levert for fleeeere mnd siden :wink:

Hehe :D

TTT (Ting Tar Tid).. :wink:

He he, jeg er nok den som har skylda i de 3 T´ene :) .

Var forøvrig ikke TurboTore jeg leverte den til da Azeton, han har fått den mye seinere :wink:

Men så har jeg ikke koblet så mye heller da.... :oops:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er disse frontlyktene (Di gule) noe GS selger, eller er det noe du har klart å finne privat? Lenge leita etter sånne.

De er kjøpt privat :) GS kan skaffe helgule originale glass(altså det ytterste glasset) :wink:

Ok. Takker for svar, men helgule glass tror jeg blir mindre pent på min gitt. Må også få si at du har en herlig E36. Nydelig bil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
Hei, Husker ikke helt hvor du fikk tak i de M3 US kamasklene igjen? Og hvor mye måtte du ut for de? :wink:

Hehe, ting kan ta tid..! Hva med å ta alt på en gang? vanos og alt sammen?:D

Kjøpte de av en på www.e36coupe.com, Alpina527 han som selger de modifiserte innsugene.Husker ikke helt,men mener jeg ga 3500,- for begge kamene. De koster vel nye ca. 8000,- pr kam originalt :shock:

Anng TTT, skal snakke med deg når du har fått unger jeg :wink::lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Har i dag bytta fra sportsratt type 2 til M-ratt. Har egentlig syntes sportsrattet har vært like fint før, men har fått mer sansen for M-rattet etter hvert. Og det er jo litt mindre og det er et stort + :)

Her er et par bilder:

chg96hqlepnymo7oyd5z.jpg

Det "nye" M-rattet på plass i bilen:

95pvayns6pxalqd5duep.jpg

Og sånn var det gamle: (dette ligger forøvrig til salgs nå :wink: )

ln85aeq79tlmzvati00p.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hey!

Virkelig bra E36 prosjekt, liker stilen med å holde ting litt sånn orginalstil.. :)

Har ikke fått gjort noe mer med vanosen nå eller? Sitti her å lest hele tråden nå, morro å se en slik bil bli bygd seriøst med. Støtter deg i å ikke bruke overlading, holder på BMW's filosofi om gromme motorer uten pustehjelp :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hey!

Virkelig bra E36 prosjekt, liker stilen med å holde ting litt sånn orginalstil.. :)

Har ikke fått gjort noe mer med vanosen nå eller? Sitti her å lest hele tråden nå, morro å se en slik bil bli bygd seriøst med. Støtter deg i å ikke bruke overlading, holder på BMW's filosofi om gromme motorer uten pustehjelp :)

Takk for det, hyggelig ved litt tilbakemeldinger :)

Desverre har jeg enda ikke fått fikset vanosen :oops: Det funker liksom helt greit uansett på vinterstid, selv med litt mindre effekt...

Nye ting er stadig på gang....(den som følger med får se),men ting tar litt tid. Skulle gjerne hatt en pengemaskin, da hadde tempoet vært noe annet :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...