JE Motorsport Skrevet Januar 29, 2008 Forfatter Skrevet Januar 29, 2008 Penger vokser jo på trær! ;) Kan vi sammen dra til det treet en dag, vi tar touringen din så har vi godt med plass til å fylle opp med penger
TB328i Skrevet Januar 29, 2008 Skrevet Januar 29, 2008 Så du merket forskjell? På hvilken måte? Ja jeg merket forskjell,ikke enormt selvfølgelig men klart merkbart. Tar seg lettere opp i turtall,virker "hissigere" noe som får motoren ennå hissigere, er å butte til m20 svinghjul og kluch. det er lettere og tåler mer. jeg har
JE Motorsport Skrevet Januar 29, 2008 Forfatter Skrevet Januar 29, 2008 noe som får motoren ennå hissigere, er å butte til m20 svinghjul og kluch. det er lettere og tåler mer.jeg har Ja har vært inne på lignende tanker, men hvis jeg evnt skal gjøre noe sånt så tror jeg det blir E34 M5 clutch med et annet svinghjul. Jeg er jo på min 3 original clutch.... Har litt andre planer også, så får se
Azeton Skrevet Januar 30, 2008 Skrevet Januar 30, 2008 Jobber du hos GS bildeler i Oslo? Det gjør han.. om du ser en kar som sitter helt til høyre, som sitter å gliser konstant å har blondt hår, så er det joar Du tenker på et slikt clutch-sett UUC leverer?
Bimmerlars Skrevet Januar 30, 2008 Skrevet Januar 30, 2008 Hehe, okei. Var å handla hardykobling av han i dag. Så nå er første prøvetur tatt med min manuellgira E36
JE Motorsport Skrevet Januar 31, 2008 Forfatter Skrevet Januar 31, 2008 Det gjør han.. om du ser en kar som sitter helt til høyre, som sitter å gliser konstant å har blondt hår, så er det joar Du tenker på et slikt clutch-sett UUC leverer? Takk for komplemanget UUC, tja nei jo, tenkte egentlig på litt egenkomponert da jeg vet at E34 M5 clutch passer på 328 med modifisert svinghjul/annet svinghjul. Men er jo lettere med et ferdig sett
JE Motorsport Skrevet Januar 31, 2008 Forfatter Skrevet Januar 31, 2008 Og så kommer et totalt bortkastet endring, men morsom(gir racelook den) Tig sveiset spyletank , gjennstår bare å se om den passer... men venter til været er blitt bedre før jeg sjekker.
KingB Skrevet Januar 31, 2008 Skrevet Januar 31, 2008 Bare showoff på deg Joar Kanskje du skal bygge stor bilstereo også, med neonlys og plexiglass. Har hørt at det skal gi økt motoreffekt
JE Motorsport Skrevet Januar 31, 2008 Forfatter Skrevet Januar 31, 2008 Bare showoff på deg Joar Kanskje du skal bygge stor bilstereo også, med neonlys og plexiglass. Har hørt at det skal gi økt motoreffekt He he Skal se om jeg ikke får puttet noe annet i motor-rommet etter hvert som også er litt showoff
Mexos Skrevet Januar 31, 2008 Skrevet Januar 31, 2008 Vil ikke den der tanken gi "dauvekt" Stikker innom Gs imorgen for å kjøpe no mutrer til eksosmanifolden min. Får titte litt nærmere på bilen din da
LianLi Skrevet Februar 2, 2008 Skrevet Februar 2, 2008 >_< Vil ha videosnutt av bila di, må få høre lyden, er sikkert ikke så verst nå som den har rikelig med luft
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå