bård Skrevet Februar 25, 2008 Skrevet Februar 25, 2008 Kjipt, men hva mente han med ulovlig forbikjøring, dobbelsperrelinje eller noe i den gata?
JE Motorsport Skrevet Februar 25, 2008 Forfatter Skrevet Februar 25, 2008 Kjipt, men hva mente han med ulovlig forbikjøring, dobbelsperrelinje eller noe i den gata? Kjørte forbi på h.side mente han..... jeg mener det kan diskuteres fordi jeg kom fra et fartsøkningsfelt(ga på litt for mye kanskje) og skulle svinge ut på veien da det kom en lastebil. Hvorpå jeg ga på litt til for å komme foran den, altså måtte jeg holde meg litt lenger i hørefila, for det var jo ikke plass ut til venstre.... surt
bård Skrevet Februar 25, 2008 Skrevet Februar 25, 2008 Det er vel ikke ulovlig forbikjøring det, heller en tilpasning til trafikken:)
Superbeetle Skrevet Februar 26, 2008 Skrevet Februar 26, 2008 Kjipt!! Men syntes også det var litt rart.. er ikke ofte jeg legger meg bak en bil på motorveien hvis jeg kommer fra høyre i innkjøringsfeltet..
Azeton Skrevet Februar 26, 2008 Skrevet Februar 26, 2008 hehe, kjedelig opplevelse. kjørte ut på motorveien gang. var ikke EN neste bil i å se. i det jeg skulle legge meg ut, tror du faen ikke det lå en bil rett ved siden av meg? kjørte på innsiden av hvit stripa og forbi! Lurte litt på hvorfan han ikke klarte å skifte fil. men men.. Hvordan går det med Sjefs mekkeren din? har dere fått tatt noen avgjørelser enda?
JE Motorsport Skrevet Februar 26, 2008 Forfatter Skrevet Februar 26, 2008 Hvordan går det med Sjefs mekkeren din? har dere fått tatt noen avgjørelser enda? Mente å gå for MS nå, men har muligens dukket opp et annet alternativ. Skal ringe en svenske i morgen så får vi se
Azeton Skrevet Mars 8, 2008 Skrevet Mars 8, 2008 hehe, Hører du har kjøpt deg ms Så, hvordan går det med resten av bilen nå da? Regner med du selger med bilen etter at du er ferdig og bygge den?
JE Motorsport Skrevet Mars 13, 2008 Forfatter Skrevet Mars 13, 2008 Lite som skjedde her da? He he,skjer nok litt av hvert etter påske...... Bredbåndslambda er bestilt + større bensinpumpe, polerte alu.rør og siliconslanger til pressa. Større dyser er i hus, samt at Volvo oljefiltere til det nye oljefilterhuset er innkjøpt. Og blow-off er på plass. Datasprutet er også snart klart
Johnsen Skrevet Mars 14, 2008 Skrevet Mars 14, 2008 Det er lov å passere på høyre side, men ikke å kjøre forbi!
Azeton Skrevet April 1, 2008 Skrevet April 1, 2008 Ja, Nå må du få ut fingeren snart! Kommer langt i montering kompressor osv?
JE Motorsport Skrevet April 1, 2008 Forfatter Skrevet April 1, 2008 Ja, Nå må du få ut fingeren snart! Kommer langt i montering kompressor osv? Ja da var det de 3 T-ene da, Ting Tar Tid Må bare få tilgang til verkstedet nå, så begynner demont/mont. Håper det skjer denne uka eller i værste fall neste uke. Har mottat brebåndslambda og instrument, så har ofret midtre luftedyse på dashbordet for å få den så nært synsfeltet som mulig. Mange som sikkert synes det er dumt å fjerne en luftdyse, men fikser det ved hjelp av noen Opel-deler slik at det blir mulighet for både kald og varm luft der likevell. Holderen til dette blir som den andre holderen trekt i skinn, så det ser mest mulig originalt ut
Azeton Skrevet April 1, 2008 Skrevet April 1, 2008 Okey, hørte at boksen din var ferdig. Men det hjelper ganske lite når du ikke har gjort noe på bilen Eller så kan du få montert på det før du setter på noe annet?
JE Motorsport Skrevet April 2, 2008 Forfatter Skrevet April 2, 2008 Okey, hørte at boksen din var ferdig. Men det hjelper ganske lite når du ikke har gjort noe på bilen Eller så kan du få montert på det før du setter på noe annet? Ja, den er ferdig Blir "litt" vanskelig å gatemappe den før ting er montert:wink:
Chris_325iM Skrevet April 2, 2008 Skrevet April 2, 2008 hva koster denne kompressor ombyggingen? er veldig lysten på det selv, men har ikke sjekka så veldig på priser enda da jeg regner med at de er ganske skremmende Utrolig morsomt prosjekt!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå