sundan2k Skrevet September 4, 2006 Share Skrevet September 4, 2006 Dette viser jo bare at vettet forsvinner når hjernecellen får besøk av kong alkohol... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trotto Skrevet September 4, 2006 Share Skrevet September 4, 2006 Er vel ikke mer tregedie i dette enn at noen andre mister førerkortet? Det som derimot er forskrekkelig er at vi plutselig synes det er respektfullt når politiet gjør jobben sin...ref, haakons uttalelse. Er det mer synd på den fyren enn de som kjører 116km/t i 80-sone? Hvorfor? Å kjøre hjem etter en fuktig fest er ingen tragedie. Håper UP-sjefen må selge alle godbilene sine - nå kan han i det minste få med seg okseløpene i Pamplona! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet September 4, 2006 Share Skrevet September 4, 2006 Det er sikkert mange måter så vurdere denne hendelsen på og jeg har heller ikke et sikkert bud på hva som er de reelle fakta i historien. Allikevel velger jeg å tro at det norske politiet er et korps der de aller fleste ansatte er voksne og hederlige mennesker... møkkafolk finner man i alle virksomheter. Derfor velger jeg også å tro... inntill det motsatte er bevist... at en UP-sjef (les: man blir ikke sjef i politiet uten en rimelig grad av erfaring) kjenner sitt ansvar og at det derfor må bero på en personlig tragedie at han allikevel ikke var opp til oppgaven. Det finnes ingen unnskyldning for å kjøre i fylla, men det finnes ganske sikkert en forklaring... og det er der jeg mener et eller annet må ha sviktet for vedkommende. Bevares... fyren kan for alt jeg vet være en kynisk og maktsyk jævel uten et gram empati og/eller sympati med andre mennesker... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ioctl Skrevet September 4, 2006 Share Skrevet September 4, 2006 ...not if you where to be cought with your hand in the cookiejar Har han ikke nektet på å ha drukket da? http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=128613 Jeg venter iallfall til vi får høre resultatet med å dømme ham nord og ned Har lissom vanskelig for å tro at han kan være så idiot, men man kan jo aldri vite... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trotto Skrevet September 4, 2006 Share Skrevet September 4, 2006 Vet man at politiet ikke er ute på veiene er det jo trygt å lure seg hjem utpå morran. Streket i regninga ble jo at han ikke klarte å holde Volvoen innenfor de hvite stripene i veikanten + at noen så det. Mine innlegg baserer seg på at mannen HAR kjørt i fylla. Hvis ikke, har vel andre i media større grunner til å unnskylde seg... Skulle det vise seg at han er uskyldig, får han igjen førerkortet - som i alle andre saker. Det kan kanskje være letter å rote bort blodprøven denne gangen... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sundan2k Skrevet September 4, 2006 Share Skrevet September 4, 2006 Det står litt mere i denne http://www.nordlys.no/nyheter/article2271571.ece linken. Nå er dette medias vinkling på saken, men noen ting slår meg i den artikkelen. Festet til 7:30 på morrakvisten. Kjørte utfor klokken 14:30????? Huset der festen pågikk var bare noen meter unna hans eget hus. På 7 timer har UP-sjefen kommet seg til 600 meter fra sitt eget hus???? Nå jobber ikke jeg i Kripos, men det trenger jeg heller ikke for skjønne at noe henger ikke helt på greip her.. UP-sjefen kan umulig har festet så hard at han har drevet å kjørt rundt i fylla i 7 timer før han kjørte utfor. Hvis han hadde gjordt så, ville ikke noen andre ha sett det på 7 timer?? Jeg tror UP-sjefen er uskyldig i påstanden om fyllekjøring helt til det foreligger resultater av blodprøven eller en tilståelse. Media skal jo selge fantastiske historier og kanskje er 5 fjær blitt til noen høns her.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet September 4, 2006 Share Skrevet September 4, 2006 Det som skurrer her er at politiet sier de får svar på den utvida blodprøven først etter 2 uker! Hehe, jobber endel på sykehus selv og vet at det ikke er reellt iaf. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sundan2k Skrevet September 4, 2006 Share Skrevet September 4, 2006 Det som skurrer her er at politiet sier de får svar på den utvida blodprøven først etter 2 uker! Hehe, jobber endel på sykehus selv og vet at det ikke er reellt iaf. Hadde vi bodd på Sicilia, så skal du ikke helt se bort ifra at den blodprøven på mystisk vis ville blitt borte... he he Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet September 4, 2006 Share Skrevet September 4, 2006 Spørs om prøvene ikke blir sendt til rettsmedisinsk institutt, da vil det ta litt tid. De fleste sykehus kjører alc analyser, men det er ikke mange som har akkreditering/godkjenning for at resultatene kan bli brukt i f.eks rettssaker osv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet September 5, 2006 Share Skrevet September 5, 2006 ...not if you where to be cought with your hand in the cookiejar ...men jeg syns uansett litt synd på fyren...det er jo snakk om litt mer enn bare førerkortet i hans tilfelle idiotisk mener da jeg! er jo ikke mer synd på han eller om du mister lappen. greit at han mister jobben. men er jo det samme vis du er pizzadude trailersjåfør osv! i mine øyner er ikke politet noe viktigere en andre jobber! men noen mener kansje at de helter! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arimanni Skrevet September 5, 2006 Share Skrevet September 5, 2006 men noen mener kansje at de helter! Dei er heltene mine så lenge dei drive på å drite på draget som dei gjere no! Har iallefall mista det lille snevet av respekt eg hadde for UP-en no! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2RE_Racing Skrevet September 5, 2006 Share Skrevet September 5, 2006 ...not if you where to be cought with your hand in the cookiejar ...men jeg syns uansett litt synd på fyren...det er jo snakk om litt mer enn bare førerkortet i hans tilfelle idiotisk mener da jeg! er jo ikke mer synd på han eller om du mister lappen. greit at han mister jobben. men er jo det samme vis du er pizzadude trailersjåfør osv! i mine øyner er ikke politet noe viktigere en andre jobber! men noen mener kansje at de helter! Einar (ex UP - sjef) er egentlig en real kar. Han bor bare noen hundre meter unna meg, og han er en ivrig hobby bilmekaniker (har en STRØKEN Volvo PV, Willys Jeep, div gamle sykler ++). Har hatt en del kontakt med han i forbindelse med veteranbil - miljøet her oppe. Har respekt for han, og kan ikke tro at han faktisk kjørte i fylla. Men noen sier det ikke er første gangen heller. BTW, forrige torsdag sa han opp jobben med virkning fra nyttår. Kanskje han var jævli lei. Er helt enig, han skal få lik straff som om hvem som helst skulle gjort det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2RE_Racing Skrevet September 5, 2006 Share Skrevet September 5, 2006 Og en ting til som tyder på ugler i mosen, var at han kjørte utfor på en syle bein strekning, og forklarte at han måtte ta en nødmanøver på grunn av en gul og sort katt!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet September 5, 2006 Share Skrevet September 5, 2006 Hvor finner dere opplysninger om sort og gul katt?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Odland318is Skrevet September 5, 2006 Share Skrevet September 5, 2006 Jeg leste på VG Nett at det var en sort og gul hund jeg...ligger et innlegg i starten av denne tråden altså.. Jævla fyllefanten....årh!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå