Arimanni Skrevet September 3, 2006 Share Skrevet September 3, 2006 Som temaet seie, kva tyder det? Er det "på tide å skifte bremsevekse" eller noko liknande? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Deep Dish Skrevet September 3, 2006 Share Skrevet September 3, 2006 Jepp, stemmer det. Klokkesymbolet betyr at det er på tide å skifte bremseveske.! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet September 4, 2006 Share Skrevet September 4, 2006 Klokkesymbolet betyr vel Inspection..husker ikke om det var 1 eller 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arimanni Skrevet September 4, 2006 Forfatter Share Skrevet September 4, 2006 Ok.. Supert. Da kan eg nulle den ut. Litt surt å nulle ut Inspection uten å vite kva den står for Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet September 4, 2006 Share Skrevet September 4, 2006 Ok.. Supert. Da kan eg nulle den ut. Litt surt å nulle ut Inspection uten å vite kva den står for Jeg er enig med Deep Dish... klokkesymbolet betyr at det er på tide å kontrollere bremsevæsken... og jeg ville derfor ikke ha nullet ut det symbolet uten videre... iallefall ikke uten å først ha sjekket bremsevæskens kokepunkt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arimanni Skrevet September 4, 2006 Forfatter Share Skrevet September 4, 2006 Har skiftet bremseveske i vinter, så er ganske sikker på at kokepunktet på bremseveska er bra. Vist eg har skjønt rett, etter kva far min sa til meg, var det noko dei brukte før. Men er nesten ikkje igjen på biler no ettersom det blir gjort ved ein viss KM service. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetil 323i E36 Skrevet September 4, 2006 Share Skrevet September 4, 2006 Kjølevesken er vel også med under dette symbolet mener jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellingsen B. Skrevet September 4, 2006 Share Skrevet September 4, 2006 Alle disse ting går vel inn under inspection uansett. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå