Gå til innhold

Bmw e36 316i eu ok 15000,-. selges billig

Anbefalte innlegg

Skrevet

Grei e36 vurderes solgt. Km 275000. Nytt eksos anlegg i dag til 8000,- har kvittering. Byttet reg reim på 270000. Går meget pent. En del skavanker innvendig. Løst dør trekk fører side. Defekt tak luke. Dashbord har sett bedre tider etter at det har vært bur i bilen. Ikke spørr meg hvorfor. Noe overflate rust. Cd/radio med aktiv sub. 18" felger derav et dekk må byttes. Prisant. 20k eller bud.

Viser seg at bilen er en 316i. Reduserer da prisen til 15000,- Ved RASK handel.

DSC00311.jpg

DSC00312.jpg

DSC00313.jpg

DSC00314.jpg

DSC00315.jpg

DSC00316-1.jpg

DSC00317.jpg

Skrevet

Trudde ikke det skulle bli så voldsomt. Har 3 stk som skal se på den i dag. Noen som vet steder der de selger brukte eller jævlig billige dekk?

Skrevet
Trudde ikke det skulle bli så voldsomt. Har 3 stk som skal se på den i dag. Noen som vet steder der de selger brukte eller jævlig billige dekk?

Jøss, 15 000kr er ingen upris for E36 316 tross motoren. En E30 316/318 koster jo det samme.. Sharif har jo rimelige priser, men jeg ville heller ha kjøpt hos en lokal dekkforhandler som ikke er så stor. Da får du gjerne masse rabatter og det blir minst like billig som hos Sharif - om ikke billigere i enkelte tilfeller.. :roll:

Skrevet

dekket jeg skulle hatt er 225/40/18 vrient og finne dette på høggern. Gir egentlig faen. Bilen er såppas billig fra før av. Ringt sikkr 30 stk i dag men under halv parten kan norsk.

Skrevet

Er dette bilen til "Tangen"? Den som har blitt piska en god del runder rundt Rudskogen og Vålerbanen?

Billig uansett altså, men bare lurer siden det har vært bur i den..

Skrevet

Ja, tror det er den bilen Gunnar. Drar kjennsel på farge og regnr.... Det hvite buret er da borte vel og merke. :)

Pisket er rett ord, han er jaggu en jævel til å kjøre da, selvkun kun 316.. :)

Skrevet

hehe jeg gir nå faen. Fikk doningen for en god del billigere en det jeg har lagt den ut til. Så godt som solgt nå. Kommer en til helja og hentern.

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...