Gå til innhold

Selges: 2002 520ia M-tech SOLGT


Peoplez
 Share

Anbefalte innlegg

Selger bilen min:

Kjøpt ny i norge, 2.2 170hk, 19" sommer 17" vinter, sort sport skinn, orginal m-tech utgave (styling,eksos,understell, osv.)

Nettop 1.gangs eu-godkjent (null feil)

Nettop skiftet bremseskiver/klosser og linkarmene rundt om.

Annonse:

http://www.finn.no/finn/car/object?finn ... 219&page=3

Innbytte i billigere bil kan være intressant. (bmw) :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurer på hvor mange salgsannonser du har lagt ut ang. denne bilen her på forumet? :-k

Dersom du omsider får solgt den for 290.000,- så tjener du altså kr 40.000,- i forhold til hva du selv betalte for den i januar med 20.000 km mindre på telleren. Bra deal.

Det er jo ett fett om hvor mye han har betalt for bilen. Han skal vel ikke straffes fordi han har gjort et godt kjøp?.. :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurer på hvor mange salgsannonser du har lagt ut ang. denne bilen her på forumet? :-k

Dersom du omsider får solgt den for 290.000,- så tjener du altså kr 40.000,- i forhold til hva du selv betalte for den i januar med 20.000 km mindre på telleren. Bra deal.

er du tett? :) skjønte ikke regnestykket ditt. eg tjener ikke 40.000. eg ga 279.000 + om.reg for den pluss at eg har spandert på den endel nye ting. og da eg selger den for 289.000. så tror eg nok at eg forsatt går i tap ser du! :)

desutten ser eg helst at salgs annonsen får være uten tullprat.

men for all del, eg kan selge den for 279.000 eksl. omreg

Helt greitt det! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo ett fett om hvor mye han har betalt for bilen. Han skal vel ikke straffes fordi han har gjort et godt kjøp?.. :roll:

Nei, såklart ikke. Jeg er absolutt for å tjene penger. Men spesielt interesserte ville jo selvfølgelig søkt frem denne informasjonen selv. Jeg hadde bare litt tid til overs.

Lurer på hvor mange salgsannonser du har lagt ut ang. denne bilen her på forumet? :-k

Dersom du omsider får solgt den for 290.000,- så tjener du altså kr 40.000,- i forhold til hva du selv betalte for den i januar med 20.000 km mindre på telleren. Bra deal.

er du tett? :) skjønte ikke regnestykket ditt. eg tjener ikke 40.000. eg ga 279.000 + om.reg for den pluss at eg har spandert på den endel nye ting. og da eg selger den for 289.000. så tror eg nok at eg forsatt går i tap ser du! :)

desutten ser eg helst at salgs annonsen får være uten tullprat.

men for all del, eg kan selge den for 279.000 eksl. omreg

Helt greitt det! :)

Stemmer nok at jeg er tett. Men uansett. Mulig jeg tok litt i, men i denne tråden er i hvertfall bilen foreløpig prutet ned i kr 260.000,- inkl. reg. Hva du betalte for bilen i virkeligheten kan jeg selvfølgelig ikke si noe om.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Desutten er dette ingen dyr pris for denne bilen, sjølv om du tydeligvis har problemer med å forstå at hva desse bilene ligger på?

Kan ta deg et raskt søk på 2002 mod på nettet, med tilsvarende km.stand og utstyrs nivå som min, så ser du fort at dette er ingen overpriset bil!

se fks her: http://www.finn.no/finn/car/object?finn ... =28&tot=32

Den her er en samme type bil, kliss orginal til 40.000kr dyrere, har ikke tilsvarende utstyr eller m-tech pakken eller felger men har gått noen km mindre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tror du roter fælt nå? 260.000 har aldri vært noe tema.

var det noe mer så send PM. Thanks

(ja jeg vet jeg "ødelegger" nu, men allikevel...)

Det står jo, sort på "hvitt" i den tråden du selv har lagt ut (i jan.) at den er prutet foreløpig ned til 260 000,- inkl reg...

Sier ikke at det er feil å selge den dyrere enn den er kjøpt for, men du sier jo her at det ikke er faktum ;)

ja, skal få den ned meir, er foreløpig 260.000 inkl. reg

tenkte meg meir, 240/250 eller noke rundt der.

Pris: 260000,- ka dere synst om prisen?
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er forøvrig da eg skulle kjøpe bilen sjøl.. ok?

men der må eg ha skrevet feil eller noe. visst du går inn på brønnøysund registeret og sjekker så ser du at eg ga 281.000kr for den med samtlige dekk på sommer og vinterdekk helt utslitt og uten omreg!!!!

med nye sommerdekk+omreg+ ditt og datt. godt over 300.000 kr var det eg måtte ut med.

www.brreg.no skiltnr ; bp 69918

SJEKK DET UT SJØL!!!!!!!!!!!!!!! tror dere eg låner meir en biler er verdt?? djis. nei, bil annonse på www.bimmers.no er faktisk en vits.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Konklusjonen er vel at det er dumt å nevne kjøpsprisen på biler her inne på forumet hvis man skal selge igjen :wink:

mmhh.. visst kjøp prisen er høgare enn det en blir solgt for??

kan sikkert ta og scanne inn kjøpskontrakta til dere da eg kjøpte den,

okay.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...