Bjørn 320 Skrevet September 8, 2006 Share Skrevet September 8, 2006 Ville tatt av nederste øyelokka på lyktene...ser ut som bilen griner med dei Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
askeladden Skrevet September 8, 2006 Forfatter Share Skrevet September 8, 2006 Ville tatt av nederste øyelokka på lyktene...ser ut som bilen griner med dei ja jeg liker di ikke jeg heller, men di er i et stykke så jeg nå vurdre å kjøpe meg nye. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Roger- Skrevet Oktober 2, 2006 Share Skrevet Oktober 2, 2006 Hvorfor skriver du at bilen din er 92 mod og at gamlebilen din var 99 mod i signaturen din? Bilen du har nå er reg i 91 og gamlebilen din var 98.... he he Rå bil og anlegg du har forresten! :whoa: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
askeladden Skrevet Oktober 3, 2006 Forfatter Share Skrevet Oktober 3, 2006 Hvorfor skriver du at bilen din er 92 mod og at gamlebilen din var 99 mod i signaturen din? Bilen du har nå er reg i 91 og gamlebilen din var 98.... he he Rå bil og anlegg du har forresten! :whoa: det er jo en 92 og 99 mod bare at di eg førstegangs reg. i nov. 91 og 98heh Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Roger- Skrevet Oktober 3, 2006 Share Skrevet Oktober 3, 2006 Tror 318'en er første gang reg i juni 98 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet Oktober 3, 2006 Share Skrevet Oktober 3, 2006 Så ut som en pen bil du hadde askeladden Men siden du har sorte lister på sidene av bilen må du lakke listen på frontfangeren i samme farge, som sagt tidligere i tråden. De sorte nyrene kler heller ikke bilen synes jeg. Samtidig ville jeg fjernet de nederste lyktelistene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
askeladden Skrevet Oktober 15, 2006 Forfatter Share Skrevet Oktober 15, 2006 da var lyktelistene fjernet:) bare å få klare blink lys, hva anbefaler dere? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet Oktober 15, 2006 Share Skrevet Oktober 15, 2006 Så bra ut nå! Er det styling fra 240 som befinner seg i grillen? M-lister på dørene blir bra, syntes det var fint med lakkerte lister i fanger igrunn. gjerne det ikke passer så bra med de brede m listene på siden da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aleksand3r Skrevet Oktober 15, 2006 Share Skrevet Oktober 15, 2006 m-lister hvis du ikke har det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
askeladden Skrevet Oktober 15, 2006 Forfatter Share Skrevet Oktober 15, 2006 har ikke m lister men skal kjøpe det med tiden,, ja di lysene i grillen skal bort når det blit snø å lyst. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå