Gå til innhold

Månedens bil september 2006 - E46 320Ci

Gunnar
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 71
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

svarte nyrer blir aldri pent på blå bil.

Fin og bra utstyrt bil! Er du fornøyd med HK anlegget ditt? har du org sub i skipose?

Jeg synes nemlig at mitt HK anlegg ikke leverer så bra lyd som merkenavnet skulle tilsi...

Sorry OT: men må si meg enig, jeg sliter også med mitt HK.. mest fordi hattehylla skrangler mer enn skiltene på gamle granadaer med kasse:S noen idè på hvordan det kan fikses..?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

@eriklepe: Ja, må si meg fornøyd. Men jeg er ingen "stereomann" for å si det på den måten. Funker helt greit til mitt bruk. Bedre enn standardanlegg, men kunne sikkert vært mye mer trykk.

Men som sagt, funker til mitt bruk.

Er original sub (og forsterker?) montert under hattehylla. Det er det på Coupé, mens i Cab sitter den i "skiposen".

Er to elementer i min tror jeg.

@Richie85: Min skrangler ikke nevneverdig, men sjekk denne linken som beskriver hvordan du kan løse problemet ditt. :)

http://www.cardomain.com/ride/262483/2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

@eriklepe: Ja, må si meg fornøyd. Men jeg er ingen "stereomann" for å si det på den måten. Funker helt greit til mitt bruk. Bedre enn standardanlegg, men kunne sikkert vært mye mer trykk.

Men som sagt, funker til mitt bruk.

Er original sub (og forsterker?) montert under hattehylla. Det er det på Coupé, mens i Cab sitter den i "skiposen".

Et to elementer der tror jeg.

@Richie85: Min skrangler ikke nevneverdig, men sjekk denne linken som beskriver hvordan du kan løse problemet ditt. :)

http://www.cardomain.com/ride/262483/2

Takk! Gleder meg til å se bilen din live!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 6 months later...
  • 2 years later...
  • 4 years later...

Kjempe gammel tråd! Men jeg føler det er min plikt å bumpe den!

Satt tilfeldigvis og søkte "Hartge classic replica" på google. Fikk opp et bilde som minnet veldig om min bil jeg har per dags dato. Gikk inn på linken bildet var fra, og etter en grundig research fant jeg ut at bilen i denne tråden er bilen jeg eier per dags dato! ;) Synes det er utrolig kjekt å se at bilen har blitt eid av en her på forumet fra før :)!

Har fullført mange av planene dine + gjort et par endringer  :)

- M-tech 2 front fanger 

- LED baklys med ledskiltlys :)

- Catback simon sports effektanlegg (svært behagelig å kjøre med)

- M3 bagasjeromslist. Tenker å gå for CSL bakluke i karbon etterhvert.

- LED Angel eyes i 6000k

- Kvalitets xenonpærer i 5500k (de du satte på under ditt eie døde for en stund siden - Imponert hvor lenge dem har vart!)

- Full Android multimediaspiller med alle tenkelige funksjoner ;)

Hatt billen i snart 2 år nå, og er KJEMPE fornøyd! Vekker fremdeles masse oppsikt i Oslos gater, selv i 2014! :)  :)

Kan også bekrefte at den ser like vakker ut i dag (om ikke bedre!) som den gjorde i september 2006. Har blitt tatt kjempe godt vare på av både meg og alle tidligere eiere! Og det synes ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...