Superbeetle Skrevet September 11, 2006 Share Skrevet September 11, 2006 Jeg kommer;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hanzo/// Skrevet September 11, 2006 Share Skrevet September 11, 2006 har faktisk ikke møtt noen her fra bimmers så er enig med at det hadde vert ok om vi"med flotte biler" hadde møttes der ute litt før eller hatt vår egen kolonne?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eriklepe Skrevet September 12, 2006 Share Skrevet September 12, 2006 grådig lokalt for meg dette da det ta 40sek for meg å gå hjemmefra. men er på jobb på den tiden jepp. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWPower Skrevet September 14, 2006 Share Skrevet September 14, 2006 Jeg tar sikkert turen da jeg holder på og flytte til Bergen og er der denne helga. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MPower Skrevet September 16, 2006 Share Skrevet September 16, 2006 er det noen som er med og møte litt før sånn at vi får en rekke. eg er no hvertfall der ca halvtime før Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øystein E30 M3 Skrevet September 17, 2006 Share Skrevet September 17, 2006 Tror jeg tar meg en tur jeg også! ser ikke bort fra at jeg er der litt før jeg også! Begynner å bli rastløs allerede og jeg har ikke noe annet å ta meg til!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
edition Skrevet September 17, 2006 Forfatter Share Skrevet September 17, 2006 http://www.essokickers.com/cgi-bin/Blah ... 08551,s=15 hmm... noen herfra?? Dårlige greier!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
edition Skrevet September 17, 2006 Forfatter Share Skrevet September 17, 2006 Utroli tåpeligt av dem som holder på slik! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eriklepe Skrevet September 17, 2006 Share Skrevet September 17, 2006 den som fisen først oppdager den er.......... hehe neida, men du har jo e34 og var på treffet når kommer bilder? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
edition Skrevet September 17, 2006 Forfatter Share Skrevet September 17, 2006 greti eg har e34... men var ikke på treffet... var på kampen idag... så jeg har ingen bilder desverre... men blir arti å få sett bilder av dem som absolutt må ødlegge! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eriklepe Skrevet September 17, 2006 Share Skrevet September 17, 2006 greti eg har e34... men var ikke på treffet... var på kampen idag... så jeg har ingen bilder desverre... men blir arti å få sett bilder av dem som absolutt må ødlegge! åkei då mye idioti på stadion og. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
edition Skrevet September 17, 2006 Forfatter Share Skrevet September 17, 2006 kan du godt sei..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eriklepe Skrevet September 17, 2006 Share Skrevet September 17, 2006 populær å populær... regner med de idiotene som holder på slik er regga der inne... så muli de tenker seg om før de kommer på neste treff! ja det er enten å ha dialog med snuten... eller lukkede treff! for på slike åpne treff er det alltid noen idioter som absolutt må ødelegge! den første setningen der må du forklare, siden "der inne" er bimmers....... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
edition Skrevet September 17, 2006 Forfatter Share Skrevet September 17, 2006 kun for å informere om "galskapen" skjønner godt de som har arrangert treffet... at de blir lei når de har gitt beskjed om alt slikt på forhånd... og folk bare må ødelegge! no offence for bimmers medlemmer... men dette gjelder de idiotene som gjorde dette! viss du leser posten min litt før der og... så ser du ka eg mener! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eriklepe Skrevet September 17, 2006 Share Skrevet September 17, 2006 Jeg forstår egentlig ikke problemet i dette tilfelle. Om noen hadde ringt 55556300 så hadde saken vært løst. Hjelper jo lite å skrike om det i etterkant, idiotene forblir idioter selvom. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå