oddis Skrevet September 9, 2006 Share Skrevet September 9, 2006 Første dag av treffet er nå omme, og med knallvær og godt oppmøte så ble dette en underholdende dag I morgen er det spådd enda bedre vær, høyere temperatur, og har noen fugler hviska meg i øret om div råe E30 er i retning Vålerbanen. Skal ta enda fler bilder i morgen. Tatt en god del bilder, men legger kun ut noen få i første omgang.. Så kan allle som har bilder derfra bare kaste inn fler etterhvert. Utenfor Hotel Central i går. Vibe; Seriøst strøken E30 M3 med 3,2 M3. Et par "teasere" fra baneområdet! Henrik's E30 Eneste negative jeg kunne skimte var dette incidentet. E30 V8 type uberstrøken. Kjempesynd! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Søreng Skrevet September 9, 2006 Share Skrevet September 9, 2006 mye fint her! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenno Skrevet September 9, 2006 Share Skrevet September 9, 2006 Ja var veldig mye rått her ja. Fine bilder her så ser ut til dekket mye bra her idag ja. Tok noen bilder men ble mest dv filming som blir stor jobb redigere etter vært he he. Knall bra stevne med mye gromt . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BimmerKing Skrevet September 9, 2006 Share Skrevet September 9, 2006 Hva skjedde med E30V8'eren? Han har min fulle medfølelse!! Så den bilen på Våler ifjor, den er(var) PEEEEN! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet September 9, 2006 Share Skrevet September 9, 2006 Mye fine skysser der ja.. Og E30V8'n var ikke så fin lenger nei. Så den på våler i fjor jeg også. Tok noen bilder av den. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lien Skrevet September 9, 2006 Share Skrevet September 9, 2006 Mye bra bilder Tok en del fartsbilder jeg, men mange ble uklare så det er ikke noe vits i å legge ut.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen M33 Skrevet September 10, 2006 Share Skrevet September 10, 2006 Hva skjedde med E30V8'eren? Han har min fulle medfølelse!! Så den bilen på Våler ifjor, den er(var) PEEEEN! Ja, hva har skjedd? Ser det ut som taket er trykt ned? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sh0rty^ Skrevet September 10, 2006 Share Skrevet September 10, 2006 var etter som jeg forstod etter de svingene etter depo sletta, hadde kommet på utsiden av banen, på jorda også hadde bilen stoppe brått og blitt kasta over på taket. Gikk bra med bjørnar, måtte bytte taket syns jeg han nevnte på. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øystein E30 M3 Skrevet September 10, 2006 Share Skrevet September 10, 2006 Her var det mye pent Synd det ikke er noen skikkelige treff her på vestlandet! Skulle hatt en bane tilsvarende rudskogen eller våler på denne siden av fjellet også Blir mye kjøring viss en skal på alle treffa Men det er ikke tvil,neste gang blir det bmwccn i stedenfor gatebil!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BimmerKing Skrevet September 10, 2006 Share Skrevet September 10, 2006 var etter som jeg forstod etter de svingene etter depo sletta, hadde kommet på utsiden av banen, på jorda også hadde bilen stoppe brått og blitt kasta over på taket. Gikk bra med bjørnar, måtte bytte taket syns jeg han nevnte på. Han(Bjørnar?), har min fulle medfølelse! Trist med bilen... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetil 323i E36 Skrevet September 10, 2006 Share Skrevet September 10, 2006 Mye pent, særlig den burgunder E30'en med turbo, men de skjermbredderne som Henrik hadde satt på, likte jeg ikke! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Skrevet September 10, 2006 Share Skrevet September 10, 2006 Har du noen bilder av meg da oddis? svart e30 m3, hvite felger.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lien Skrevet September 10, 2006 Share Skrevet September 10, 2006 De skjermene som Henrik har satt på gir den et meget racingpreget utseende, noe som gjør den enda råere mener jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet September 10, 2006 Share Skrevet September 10, 2006 De skjermene som Henrik har satt på gir den et meget racingpreget utseende, noe som gjør den enda råere mener jeg Det er liten tvil om hvor han har ideen fra... Henrik´s E30 350i er bare rå... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetil 323i E36 Skrevet September 10, 2006 Share Skrevet September 10, 2006 Synes faktisk det ble mer traktor enn racing. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå