Gunnar Skrevet September 13, 2006 Share Skrevet September 13, 2006 Noen av bildene jeg tok i helgen:http://gallery.raceinfo.no/gallery.aspx?path=/gallery/Motorsport/Diverse/20060909-BMWVaaler/ Fine bilder! Ser du har fått deg skikkelig stuss på eksosen igjen.. det fylte litt bedre ut enn sugerøret du hadde i fjor.. Sært, men litt tøft med mattsvart kjerre: Lekker forum-bil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen|3k Skrevet September 13, 2006 Share Skrevet September 13, 2006 Da var det bilder ute på www.bmw.leifen.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet September 13, 2006 Share Skrevet September 13, 2006 Den sorte E34 M5 med vinge fikk svartflagg gang på gang pga støy. Den hadde blitt tusen ganger fetere om den vinga hadde blitt fjerna! Den mattlakka gamle 5-serien skal få M5 maskin til vintern Var egentlig veldig fin, men felgene passa ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode H. Skrevet September 13, 2006 Share Skrevet September 13, 2006 Ser du har fått deg skikkelig stuss på eksosen igjen.. det fylte litt bedre ut enn sugerøret du hadde i fjor.. Ja, den gode gamle Sebringpotten er på plass igjen. Må innrømme at jeg savner den behagelige lyden fra orginalanlegget men det tok seg jo ikke så bra ut i den store åpningen i fangeren. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FTE Skrevet September 13, 2006 Share Skrevet September 13, 2006 Den svarte E34 med vingen kan da umulig ha vært en M5, synes den gikk som sirup jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellingsen B. Skrevet September 13, 2006 Share Skrevet September 13, 2006 Var en M5..Sikkert en 3.6liter.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet September 13, 2006 Share Skrevet September 13, 2006 Den svarte E34 med vingen kan da umulig ha vært en M5, synes den gikk som sirup jeg... Du hører det på lyden Burde du og gjort Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FTE Skrevet September 13, 2006 Share Skrevet September 13, 2006 Den svarte E34 med vingen kan da umulig ha vært en M5, synes den gikk som sirup jeg... Du hører det på lyden Burde du og gjort Burde kanskje det Er ikke så mye borti sekserne vet du. Er firer som gjelder her i gården. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddis Skrevet September 13, 2006 Forfatter Share Skrevet September 13, 2006 Vi måtte flire litt av den M5 vingesaken. For det første; Det er ingen orginal M5, hengerfeste og upassende vinge, og for ikke å snakke om at han har plassert ///M bagde på FEIL side. Burde vært minimummskrav! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lien Skrevet September 13, 2006 Share Skrevet September 13, 2006 Ja den M5'en var MEGET spesiell! Ellers masse fine bilder! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet September 13, 2006 Share Skrevet September 13, 2006 Så faktisk klonen til denne idag: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FTE Skrevet September 13, 2006 Share Skrevet September 13, 2006 Joda, men den var meget pen i lakken, det skal den ha. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå