BalleKnalle Skrevet September 11, 2006 Share Skrevet September 11, 2006 mmmm.... fikk lyst på kake nå ja Grattis med dagen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ollilur Skrevet September 11, 2006 Share Skrevet September 11, 2006 grattis m dagen:) nydli kake:P va dn go? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet September 11, 2006 Share Skrevet September 11, 2006 Gratulerer så meget med dagen. Knall kake. hehe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Magnus Skrevet September 11, 2006 Forfatter Share Skrevet September 11, 2006 Takk for gratulasjonene! Ja, den var like god som den ser ut. Han som bestilte den, ba dem enten å tegne en bil/BMW eller BMW-logoen, og det at de valgte å tegne en E23/24 er jo ganske imponerende. Bursdag, "Månedens bil" og banekjøring på Rudskogen på en måned er ikke hverdagskost! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aguilera Skrevet September 11, 2006 Share Skrevet September 11, 2006 Grattis med dagen - Sjefskake, sånn vil jeg også ha når jeg fyller året om en mnd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet September 11, 2006 Share Skrevet September 11, 2006 Grattis med dagen - Sjefskake, sånn vil jeg også ha når jeg fyller året om en mnd Hehehe... du fyller vel mer enn et år Aguilera... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole-Magne Skrevet September 11, 2006 Share Skrevet September 11, 2006 grattis:) Rå kake da... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddis Skrevet September 11, 2006 Share Skrevet September 11, 2006 Gromt! Skal lure på om dekoratøren "tørrtrente" på noe annet? Regner med han/hun hadde et bilde å se etter. Smakte frontlyktene godt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Analex Skrevet September 11, 2006 Share Skrevet September 11, 2006 mmmm kake grats Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå