Ole-Magne Skrevet September 11, 2006 Share Skrevet September 11, 2006 Det har jeg også lurt på... den har den samme gearkassen... den samme clutch´en og den samme turbo´en som E46 320d med 136 HK. De 136 HK versjonene jeg har prøvekjørt har nok vært hurtigere, men ikke i påtagelig grad. Iht. BMW er en E46 318d (både med og uten common-rail) like hurtig som dagens E90 318d med 122 HK og 280 NM, men på den annen side er den nyere modellen 50 Kg tyngre. Det handler nok om temmelig små marginer under alle omstendigheter... noen gang lurer jeg på om du har alt dette i hode eller hvor du tar det i fra, er bestandig intresang å lærerrikt lesing Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet September 11, 2006 Share Skrevet September 11, 2006 noen gang lurer jeg på om du har alt dette i hode eller hvor du tar det i fra, er bestandig intresang å lærerrikt lesing Takk for den meldingen... når det gjelder min egen bil er det naturligvis ikke så vanskelig å huske tekniske detaljer, men ellers er det interessant å rote rundt i Online ETK... som du også finner i menubaren på høyre side her inne... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå