cato320 Skrevet September 12, 2006 Share Skrevet September 12, 2006 du taklet det meget bra.. det må jeg si.. hadde det vært meg hadde jeg sikkert bare klint'n rett ned:S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mhane Skrevet September 12, 2006 Share Skrevet September 12, 2006 Hva med de tullingene som skal bruke full-lys da de blir forbikjørt,eller enda værre de som bruker det da du møter dem i en forbikjøring?Det gjør jo ihvertfall ikke(det de kaller den "farlige) situasjonen bedre.Forbanna idioter. Helt enig, de fleste ganger kan du telle mer enn til 10, sakte, før de paserer deg. Hva var da vitsen med den blinkingen? En annen ting som irriterer meg kraftig er at mange lever i den tro at det er generelt forbudt å kjøreforbi i tunneller. Hvor har de det fra? Velkommen til vestlandet sier nå jeg da. Her er jo ofte det eneste stedet du kan foreta en trygg forbikjøring i diverse tuneller. Det er da skiltet med forbikjøring forbudt på landeveien også, ikke bare i enkelte tuneller. Skulle ikke folk generelt da tro at det er forbudt å foreta forbikjøringer ute i friluft også...??? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vetu03 Skrevet September 12, 2006 Share Skrevet September 12, 2006 Helt enig her, syntes du taklet det bra!! Har vært borti nesten det samme når jeg satt på med en kammerat, han gikk derimot ikke ut av bilen, så han fyren kom bort og slo i taket for å få han til åpne vinduet, han åpnet og da var han fulstendig rabbiat, skjønner ikke at folk orker å bry seg en gang, menmen! I ettertid viser det seg at han har en bulk i taket der han fyren slo, noe som er litt kjedelig da.. men det er fikset nå da! Men er ikke noe å bry seg om at han skal annmelde det hvertfall, han her ikke et eneste bevis å legge fram for at du ikke har blinket... Og jeg tror faktisk politiet bare vil se rart på han når han kommer inn og sier at han med skiltummer xx xxxxx ikke blinket i et kryss, ville jo komme til å høres helt tåpelig ut.. Men det finnes sånne mennesker også.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haakon Skrevet September 12, 2006 Share Skrevet September 12, 2006 han stoppa bilen i krysset fordi bilen bak, den eneste i mils omkrets, ikke brukte blinklys...? tror ikke jeg hadde venta til han hadde gått en meter en gang før jeg hadde lagt meg ut å kjørt forbi.. opplagt at fyren var ute etter bråk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skillbill Skrevet September 12, 2006 Share Skrevet September 12, 2006 Hehe! Dette var dagen lesning! men jeg syns du taklet det bra og på rett måte, trådstarter! Tror nok vi alle kommer til å møte en slik fjott før eller senere, så er det opp til hver enkelt hvordan man takler det... Hvis noen andre har noen historier så kom gjerne med dem!? hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kilronan Skrevet September 12, 2006 Share Skrevet September 12, 2006 hadde det vært meg hadde jeg sikkert bare klint'n rett ned:S Uuuu.. Skulle ønske jeg var så sterk som du. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dama til Andreas 750iL Skrevet September 12, 2006 Share Skrevet September 12, 2006 En annen ting som irriterer meg kraftig er at mange lever i den tro at det er generelt forbudt å kjøreforbi i tunneller. Hvor har de det fra? Ferien sin i Tyrkia Der er forbikjøring i tunneller forbudt! Ellers så har du vikeplikt kun for de som har større kjøretøy enn deg selv. Ganske grei ordning, egentlig! I trøndelag er det derimot så skummelt i tunnellene at 40% av bilistene sakker ned farten idet de kjører inn. Mulig de er redd for at grevlingene skal falle ned (Knutsen & Ludviksen er trøndere....) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DCA Skrevet September 12, 2006 Share Skrevet September 12, 2006 jeg hadde ihvertfall ikke taklet dette... og jeg synes ikke han fyren burde slippe billig unna for slik oppførsel... hadde klart sett an litt ihvertfall typen før jeg hadde blitt grisesint...er ikke no kraftig av meg men er det som kan lure folk vettu! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B.E.E. Skrevet September 12, 2006 Share Skrevet September 12, 2006 Lurer på hvordan vedkommende hadde reagert hvis du hadde hentet et balltre fra bagasjen, for så å nærme deg han?...Vel, Uansett en fin håndtering av situasjonen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet September 12, 2006 Share Skrevet September 12, 2006 Hva med de tullingene som skal bruke full-lys da de blir forbikjørt.. Ble faktisk blinka på av en fyr i en 1-serie i går, etter at jeg hadde kjørt forbi ham i _forbikjøringsfelt_ opp en bakke.. Håper for hans skyld han blinka for å "hilse" på et eller annet vis.. men kan være han bare var frustrert over å bli forbikjørt av en gammel haug uten å klare å henge på. Jeg har sett nok av de som gir gass alt de klarer, og når de oppdager at de ikke har sjanse begynner de å blinke desperat.. En annen ting som irriterer meg kraftig er at mange lever i den tro at det er generelt forbudt å kjøreforbi i tunneller. Hvor har de det fra? Det lurer jeg også på, for det trodde jeg LENGE selv, helt til jeg leste "Forskrift om kjørende og gående trafikk" med egne øyne. Innbiller meg at jeg ble opplært i at all forbikjøring i tunnel var strengt forbudt.. vet ikke hvor ellers jeg skal ha fått det fra. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hedfelt Skrevet September 12, 2006 Share Skrevet September 12, 2006 Lurer på hvordan vedkommende hadde reagert hvis du hadde hentet et balltre fra bagasjen, for så å nærme deg han?...Vel, Uansett en fin håndtering av situasjonen hehe, en del av vennene mine har alltid med seg enten balltre eller metallstang når de er ute å kjører Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hakon Skrevet September 12, 2006 Share Skrevet September 12, 2006 behold roen, smil og ta det pent. Slike mennesker er ikke noe man gidder å tulle med. Fristende men... ikke gjør det.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet September 12, 2006 Share Skrevet September 12, 2006 behold roen, smil og ta det pent. Slike mennesker er ikke noe man gidder å tulle med. Fristende men... ikke gjør det.. Enig... det er ikke verdt bråket... la idiotene drite seg ut alene... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Svensson Skrevet September 12, 2006 Share Skrevet September 12, 2006 Glad jeg har 5 golfkøller i bagasjerommet jeg ..hehe...neida. Hadde vel aldri brukt dem. Skjønner akkurat hvordan det er å bli overumpla av en person som er dritsur og tror han er verdens enehersker. Du takla det på rett måte syns jeg. Hadde bare stått der å måpt jeg, og kommet på hva jeg skulle sagt når jeg ikke hadde sett han mer. Merkelig det der med tunneler ja, på veiene ifra Orkdal, 4 mil sør for tr.heim, kjører folk i 70 gjerne 60 hvis trafikken er stor nok(i 80 sona).... Kjørte forbi en tulling inni en av disse tunnelene og da tuta han på meg hele veien forbi pluss at han måtte blinke "hei" med lysene. Da svingte jeg av i ei lomme, slapp han forbi og tok enda ei passering. Men kun på plasser der det var mulig da,...er jo ikke helt idiot:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rotty Skrevet September 12, 2006 Share Skrevet September 12, 2006 behold roen, smil og ta det pent. Slike mennesker er ikke noe man gidder å tulle med. Fristende men... ikke gjør det.. Enig... det er ikke verdt bråket... la idiotene drite seg ut alene... Helt enig her å. syntes du beholde roen med stor beheskelse, det står mere respekt av det.. men må si at det er jæskli kjedlig og møte slike på veien som ikke har noen andre formål en å forsure dagen til andre. jeg har hatt noen episoder selv,hehe men lar bare disse ta seg av diskusjonen blir som regelt mye høfligere oppføsel da slipper no kverulantene da ihvertfall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå