sugress Skrevet September 12, 2006 Skrevet September 12, 2006 Hvor i stavanger kan jeg skjekke tilstanden på felgene mine? Om de er skeive, kast o.l. Må finne ut om de er bra før jeg kjøper ny gummi. Steven
Mr_Sunde Skrevet September 12, 2006 Skrevet September 12, 2006 Det kan du vel sjekke på de fleste verksted som legger om dekk.
Frode H. Skrevet September 12, 2006 Skrevet September 12, 2006 Prøv http://www.eurodekk.no/ på Sandnes. De kan rette felgene for deg også om det skulle være nødvendig (og svarer seg). Regn med ca. 800,- for å få rettet en felg.
StigJ Skrevet September 13, 2006 Skrevet September 13, 2006 Jeg har brukt Eurodekk til å rette to av 19"ene mine. Blei som nye. Prisene: 900,- for første felg. 800,- for andre felg. 700,- for tredje felg. 600,- for fjerde felg. Fikk tilbake felgene to dager etter jeg leverte dem inn. Men for bare å ha sagt det, det var ikke så mye kast i dem før de retta dem. Kunne se en liten antydning når de sjekka dem på avbalanseringsmaskinen. Dette gjorde de med en gang jeg leverte dem inn slik at jeg og fikk se det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå