Gå til innhold

Effektanlegg på diesel.

tefinstad
 Share

Anbefalte innlegg

En på forumet her som hadde rå lyd i sin 325tdsa, husker ikke om det kun var effekt potte på den eller om det var mer som var byttet. Skal ligge lydklipp av den her hvis du søker litt.

Hmmm..tror ikke jeg tar feil dersom jeg sier at det er din gamle bil, 94 mod 325tdsa, som både Kjell Rune og jeg her på forumet har eid i ettertid! Av den bilen var det rett og slett RÅ lyd!

Den mener jeg det var effektanlegg helt forfra. Midtre potte var også byttet ut med et rør.

Link til filmklipp ligger under her!

http://www.bimmers.no/modules.php?set_a ... _photo.php

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmm..tror ikke jeg tar feil dersom jeg sier at det er din gamle bil, 94 mod 325tdsa, som både Kjell Rune og jeg her på forumet har eid i ettertid! Av den bilen var det rett og slett RÅ lyd!

Den mener jeg det var effektanlegg helt forfra. Midtre potte var også byttet ut med et rør.

Ja det var den jeg tenkte på.

Det var det filmklippet jeg mente også, men lyden kommer langtifra godt nok frem. Det var bedre lyd i virkeligheten :)

Det var forresten en bil som så meget bra ut sett i betrakting av kilometerstand. Kongebil, manglet bare manuell girkasse.

Den bilen er vel død nå, etter en kollisjon med en elg, eller blander jeg sammen nå?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har nok rett i at lyden kommer mye bedre frem i virkeligheten. Var ikke akkurat god kvalitet på filmen heller nei..

Bilen ser faktisk bedre ut i dag, enn når filmklippet ble tatt.

Den ble rettet og hellakkert rundt juletider i fjor, etter møtet med elgen.

Tror ikke den var så langt ifra å bli kondemnert, men den greide seg heldigvis. Var taket og frontruta som fikk verste smellen, så de bytta tak på den.

Den ligger til salgs nå, av han som kjøpte den av meg. Men foreløpig uten bilder. (Har noen bilder av den på side 4 i galleriet mitt)

http://www.autodb.no/cgi-bin/car/prospe ... &username=

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er igrunnen ikke interessert i alt for mye lyd selv. Er blitt godt vant til god lydisolering i 7-eren. Hadde blitt voldsom overgang til feks en e36 325 med rakrør. :)

Men må inrømme at jeg har planer om å få synliggjort eksosrørene bak...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det er godt ja. Skikkelig go'bil. Sjekka opp min første 325tds for ei stund siden, men den kommer nok aldri på veien igjen. Fullstendig vrak.

Var bare motor,gir og stoler igjen av den.

Min første 325 tds lever etter hva jeg vet i beste velgående i Bodø. :)

325 tds blir nok en av mine førstevalg hvis det blir aktuelt med bil nr 2. Var skikkelig fornøyd med de bilene.

Det har blitt litt flere av dem nå også. Da jeg kjøpte min første var det flere verksteder som nektet på at denne bilen eksisterte :?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...