antiloop Skrevet September 14, 2006 Share Skrevet September 14, 2006 650.000 syntes jeg de nevnte.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet September 15, 2006 Forfatter Share Skrevet September 15, 2006 Han sa jo det måtte skilles på prisene de opererte med og verdien på deler/arbeid ut til kunde.. er nok den som er rundt 700k eller hva han nevnte. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hylland Skrevet September 15, 2006 Share Skrevet September 15, 2006 Vil påstå at det er 700.000kroner dårlig investerte penger! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet September 15, 2006 Share Skrevet September 15, 2006 Vil påstå at 700k for en E36 er en dårlig investering ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet September 15, 2006 Share Skrevet September 15, 2006 Vil påstå at 700k for en E36 er en dårlig investering ja De har nok brukt laaangt fra så mye penger på den bilen! Som de nevner i filmen, så er det med "villedende" priser og sikkert også arbeidstimer. Tipper den har kostet under halvparten av det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ron Jeremy Skrevet September 15, 2006 Share Skrevet September 15, 2006 Poenget mht beløpet man har brukt på den bilen... det er nok mange som mener de ville klart å lage en mye finere bil, enn det som har blitt resultatet, hadde andre hatt slike summer til rådighet. Og det sier jeg meg enig i, beløpt står ikke til resultatet, i mine øyne! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ArildJr Skrevet September 15, 2006 Share Skrevet September 15, 2006 . Link tatt bort pga overbelastning . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BimmerKing Skrevet September 15, 2006 Share Skrevet September 15, 2006 Takker ArildJr Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteffenM2 Skrevet September 15, 2006 Share Skrevet September 15, 2006 siden gunnar ikke hadde noen plass å legge den så skal jeg spandere Adminedit: Link fjernet. Tilgjengelig kun en kort tid. Ligger på 10 mbit utgående linje. Divxen er 350 MB. Kos dere jenter Der var det ikke mye å laste ned gitt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ArildJr Skrevet September 15, 2006 Share Skrevet September 15, 2006 serveren takla bare 2 om gangen. Jeg skal sette opp antallet litt. MERK! Jeg stenger den ikveld. Skal fungere med flere users nå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteffenM2 Skrevet September 15, 2006 Share Skrevet September 15, 2006 Nope, funker fortsatt ikke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ArildJr Skrevet September 15, 2006 Share Skrevet September 15, 2006 litt pågang. 5 stk som henter ned. Kan ikke dedikere all båndbredden på serveren til bimmers, så du får stå i kø Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BimmerKing Skrevet September 15, 2006 Share Skrevet September 15, 2006 Avbrøt hos meg gitt.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteffenM2 Skrevet September 15, 2006 Share Skrevet September 15, 2006 Arild, hva med å legge den ut på google.video? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ArildJr Skrevet September 15, 2006 Share Skrevet September 15, 2006 tror nesten jeg må det.. systemet her krasja totalt pga nærmere 50 innkommende forespørsler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå