ØyvindS Skrevet September 13, 2006 Share Skrevet September 13, 2006 Hadde tenkt å bygge meg et anlegg i Bmw`en min. lurer på hva dere synes om denne pakken: http://www.megabillig.com/index.php?pag ... 47&id=1500 Har ikke tenkt på noe stor anlegg men at jeg får bedre mass å litt donk:) Jeg har ikke "skiposehull" og lurer på hvordan lyden blir inni bilen da.. evt hva jeg kan gjøre for å få det til.. tenkte ogspå å ha høytalere i hattehyllen evt framme.. noen som kan gi innspill om dette høres bare ut eller helt bak mål Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet September 14, 2006 Share Skrevet September 14, 2006 Funker nok greit den pakka der. Du har ikke skiposehull, men hvis du tar ut baksetet ser du utsparing i metallet til hullet. Finn hammeren og smell den ut. Den er bare punktsveisa. Plaeier alltid å fjerne den i kundebiler når vi har en E36 inne for stereomontering. Edit: Spytt i litt ekstra penger i et bra frontsett. Så kan du heller ta bakhøyttalerene senere. Golyden skal jo kommer framme i fra. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Odland318is Skrevet September 14, 2006 Share Skrevet September 14, 2006 Couldn't agree with you more...snur ikke rævva til en konsert sier dem. Helst ikke ha høyttalere bak i det hele, bare ta de ut og bruke hullene til bassreflex. Flere her som har veldig gode erfaringer med det. Deriblant jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ØyvindS Skrevet September 15, 2006 Forfatter Share Skrevet September 15, 2006 oki! ska prøve å få ut na plata.. så ut som d va bare punkta litt fast.. takk for tipsa! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ØyvindS Skrevet September 15, 2006 Forfatter Share Skrevet September 15, 2006 til neste spørsmål:P jeg skal kjøpe den pakka.. men jeg lurer litt på hvilken type kasse jeg skal bygge til de 2 10" elementene.. har tatt av den plata bak armlenet i baksetet.. lukket kasse? volum osv? noen som har tegning å kanskje? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nautiluz Skrevet September 16, 2006 Share Skrevet September 16, 2006 Spør megabillig dem kan sikkert hjelpe deg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå