///MoePower Skrevet Desember 9, 2007 Skrevet Desember 9, 2007 Må bare gi deg skryt for den E28`a der altså, usedvanlig pen bil.
GSS Skrevet Desember 9, 2007 Skrevet Desember 9, 2007 Hva slags eksosanlegg hadde du på bilen på våler? Må med tiden tenke på anlegg til min egen, og jeg mener å huske at jeg bemerket meg lyden i bilen din. Har du to rør fra rett etter turboen? Hva slags matriale, dim, og hvilke potter?
Christian_ Skrevet Desember 10, 2007 Forfatter Skrevet Desember 10, 2007 nydelig bil ! hvorden gjekk det med godkjenningen? Godkjenningen har jeg ikke gjort noe mer med ennå. Står litt fast angående dokumentasjon av hvor mye effekt E28 karosseriet tåler. Det er nettopp dette Statens Vegvesen etterlyser dokumentasjon av. Skal etter hvert få sendt en mail til Alpina for å prøve å få svar på om de har gjort noen forsterkninger på karosseriet de brukte på Alpina B7.
Christian_ Skrevet Desember 10, 2007 Forfatter Skrevet Desember 10, 2007 Må bare gi deg skryt for den E28`a der altså, usedvanlig pen bil. Takker og bukker!
Christian_ Skrevet Desember 10, 2007 Forfatter Skrevet Desember 10, 2007 Hva slags eksosanlegg hadde du på bilen på våler? Må med tiden tenke på anlegg til min egen, og jeg mener å huske at jeg bemerket meg lyden i bilen din.Har du to rør fra rett etter turboen? Hva slags matriale, dim, og hvilke potter? Er ikke jeg som har sveist eksosanlegget, men tidligere eier av hvitebilen som skal ha skryt for den flotte lyden. Er vel for det meste originalt bare med færre potter. Dette står helt fremst.. http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=18&fg=10 videre er det rør i samme dimensjonen som originalt, og så har jeg bare den nummer 2 på bilde. http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=18&fg=05 Helt til slutt har jeg to flammedempere.
liffi Skrevet Juni 14, 2011 Skrevet Juni 14, 2011 Angrer som en Hest på at jeg ikke kjøpte denne da den lå ute !! Ùber Grom E28!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå