ingard Skrevet September 15, 2006 Share Skrevet September 15, 2006 Ser per Mai 2011 slik ut: Masse mer bilder utover.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skillbill Skrevet September 15, 2006 Share Skrevet September 15, 2006 webasto er motorvarmer hvis jeg ikke tar helt feil 270.000 er i mine øyne ganske langt, men hvis servicer etc er gjort skikkelig og til rett tid så skulle den vel holde men bilen er jo tross alt 16 år gammel, mye skulle vært feilfritt før jeg hadde kjøpt den, men det skal jeg jo ikke, så du får bare vente på litt mer input fra andre, så ønsker jeg deg lykke til videre :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sevenord Skrevet September 15, 2006 Share Skrevet September 15, 2006 520 eller 525? Anbefaler deg å ta en titt på www.autopower.se om du ikke allerede har gjor det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skillbill Skrevet September 15, 2006 Share Skrevet September 15, 2006 flere som er sent oppe på kvelden ser jeg *gjesp* god natta folkens! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sevenord Skrevet September 15, 2006 Share Skrevet September 15, 2006 Hehe ja har nettop sett Poseidon Jobber seint så må bruke litt av natta til noe fornuftig ang Webasto så er det vel som en highclass motor/kupeevarmer som går på drivstoff som man kan tidstinstille og fjernstyre. Kjekt og ha Meneh God Natt ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ingard Skrevet September 16, 2006 Forfatter Share Skrevet September 16, 2006 fikk den for 20 den lekker olje fra ventilpakninga eller noe sånt, men ellers høres jo motoren bra ut.. kommer tilbake med bilen.. og må bare si, dette er noe av det mest behagelige jeg har kjørt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sevenord Skrevet September 17, 2006 Share Skrevet September 17, 2006 Grattis Ja kom tilbake med bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ingard Skrevet September 19, 2006 Forfatter Share Skrevet September 19, 2006 Er storfornøyd så langt.. Sekseren høres veldig frisk ut, drar jevnt og godt.. Overhodet ikke tegn til tikking.. I dag har jeg skifta ene lykta fremme, da dette ble 2'er feil på eukontroll. Det var et sant helvete å få den av, klips her og skruer der. På gamle bimmern var det mye enklere. Det endte opp med at jeg tok av hele fangeren og grillen for å komme til. Og så har jeg skiftet bærebro på ene siden, andre skal skiftes snart. Vanskelig når man ikke har skilter å kjøre frem og tilbake til verkstedet. Dempere skal jeg skifte før ukeslutt forhåpentligvis. Så skal jeg eukontrollere den snart. Drar i militæret på mandag og blir borte 7 uker. Så.. Glemte å ta bilder av prosessen, skal gjøre det på andre sida og når jeg skifter dempere. Sikkert noe som vil ha noen tips. Jeg er særdeles uerfaren, og måtte ha hjelp av mekaniker for å skifte bærebro Hva tror dere? Bilen er galvanisert, finnes ikke rust. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sevenord Skrevet September 19, 2006 Share Skrevet September 19, 2006 Så ut som en meget pent holdt e34 Grattis igjen med pen bil Tør jeg spørre hvor du kom over akkurat den? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ingard Skrevet September 19, 2006 Forfatter Share Skrevet September 19, 2006 Var en privat annonse på nettet.. Virker som om tidligere eier ikke orka å begynne å fikse deiverse ting og lagt den for billigsalg. For hittil kan jeg ikke se annet enn at dempere bak og medfølgene forstillingsdeler må skiftes.. Men det skal være sagt at interiøret et litt slitt, spesielt førerstol. Ellers må tanklokk skiftes, og bungelen ved tanklokket rettes opp. Er ikke lett å se ved første øyekast, for lakken er intakt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sevenord Skrevet September 19, 2006 Share Skrevet September 19, 2006 Høres bra ut! Classy rims også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ingard Skrevet Februar 7, 2007 Forfatter Share Skrevet Februar 7, 2007 Litt fremgang.. Jeg fikk godkjent bilen i går og henta skilter + betalt årsavgift. Så nå har jeg bil en stund fremover. Fikk feil på blinklysa, så klistra bare på noe biltemagreier og fikk det godkjent. Når det gjelder den etterhvert så heftige oljelekasjen fra girkassa, så så de ikke den.. Flaks der ja. Men det betyr jo ikke at girkassa har det noe godt fordetom. Så nå er det å få fikset det i første omgang. Noen som har tips vedrørende lekkasje på girkasse? Og, jeg må etterfylle nå, hvilken olje skal jeg bruke? HVor etterfyller man girolje? Takk for tips. (btw, er ikke mye prosjekt tråd enda, men det kommer. er i armyen, så er ikke mye tid eller penger nå for tida.) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ingard Skrevet September 7, 2007 Forfatter Share Skrevet September 7, 2007 Ja, da er jeg ferdig i armyen. Så da kan jeg begynne å få bilen på veien. Nå er alt bare sorgen. Motoren går varm, har bytta viskosekobling, termostat og vannpumpe. I tillegg fikk jeg et verksted til å reparere girkassa for 8500,-, men den lekker mer olje nå, enn da jeg kjøpte den. De har hatt bilen inne 4 ganger nå. Skal på nytt nå på onsdag. Begynner å bli litt frustrert. Det er de som gjør at jeg ikke får fikset resten av bilen. I hvertfall, skifta viskosekoblinga i dag. Det virket som om det hjalp. Lot bilen stå en halv time på tomgang (uten termostat) uten at temperaturen ble for høy. Men så kjører jeg bilen frem 3 meter og inn i garasjen, og da skyter nåla fart og går langt over rød. MEN, når jeg ruser motoren på tomgang går nåla tilbake tilnormal.. WTF? Hva er det som er galt? Slangene er ganske harde. Alle slager er varme, og jeg får varmluft i bilen. Men mest når jeg ruser den. Har noen svar på dette? Ikke mye er gjort hittil, bortsett fra på motor og gir. Jeg har fått på hvite blinklys rundt om. Og så ei svart skiltplate bak og en liten kjørekomp. Bestillt lik leppe som en har på sin svarte 540 touring. Tror det blir bra. Så er jeg på jakt etter nytt interiør og shadowline lister. mtechskjørt kommer. Og bilen vil bli lakket helt ned. Har også mye i forstillinga som må skiftes. Har kjøpt inn nye bremser. Så det er bare å følge med. Dog kommer nok ting til å ta tid En litt sliten og skitten bimmer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikke1981 Skrevet September 12, 2007 Share Skrevet September 12, 2007 Fin bil med fin farge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ingard Skrevet Oktober 19, 2007 Forfatter Share Skrevet Oktober 19, 2007 Har polert bimmern i dag, tenkte jeg skulle poste bilder før den blir skitten igjen. Venter også på faceliftspeil fra Anderslien. Nye felger skal også bestilles, kanskje breyton vision felger. Har fått på en liten leppe som jeg syntes passet bra.. Bildekvaliteten er helt ræva da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå