ingard Skrevet Mars 17, 2009 Forfatter Skrevet Mars 17, 2009 Neeei! Jeg har fått hvite lykter igjen! For en plog denne bilen er. Blir litt redd for fronten nå. Fryser det på veien nå, kan ikke bilen brukes.
pewny Skrevet Mars 19, 2009 Skrevet Mars 19, 2009 ahh , lik farge som på min ! du fikk bilen min til å se et lys nå gitt:)
Vegard Skrevet Mars 23, 2009 Skrevet Mars 23, 2009 Vi må ta noen nye bilder av BMWene ilag til sommeren Ingard, har jo skjedd litt av hvert siden sist
Pirelli Skrevet April 1, 2009 Skrevet April 1, 2009 Velholdt eksemplar av e34 uten tvil dette her Siklar berre enda meir etter rondell då eg såg desse bilda ! Har ikkje vurdert V8 front da? Ser det ligger på koed til rundt 5k, litt dyr facelift men er sikkert mulig og få taki brukt..Vurderer de sjøl http://www.fastmetal.co.uk/images/membe ... llowsb.jpg
ingard Skrevet April 27, 2009 Forfatter Skrevet April 27, 2009 Da er hjulene på igjen: Nytt i år: Steinsprang og parkeringsbulker ...
EirikL Skrevet April 28, 2009 Skrevet April 28, 2009 Har gått glipp av den nye fronten din! Må bar si at det ble helt vilt pent med svarte DE og ny leppe
S.Hafsmo Skrevet April 29, 2009 Skrevet April 29, 2009 hehe, den stakar laptopen min takler ikke side 13 i tråden din. Edit: Det kom den.
ingard Skrevet April 29, 2009 Forfatter Skrevet April 29, 2009 Håper jeg kan få shinet litt i sommer og. Da blir det forhpentligvis litt utretting og M5-bakfanger og Alpina vinge.. Egentlig skulle hele bilen vært lakkert. Men hva har nå en student råd til?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå