Gå til innhold

Min e36 325i


pocket
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 61
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Ok. Pen bil du har der. Men angående senkingen..når må/bør man bruke kortere dempere..får man flere lengde-varianter..uorginalt eller orginalt? Er M-tech demperne kortere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Regelen" sier vel at man skal bytte dempere når man senker mer enn 40mm. Jeg har bytta til Bilstein Sprint dempere som er stivere og kortere dempere. Kanskje ikke alle som er enige med meg, men jeg mener at man uansett burde bytte til stivere dempere når man senker hvis man er opptatt av kjøreegenskaper. Sier seg jo selv at det blir feil med myke dempere og stive fjærer. M-tech har jeg ikke vært borti så skal ikke uttale meg om det, men tipper det er andre stivere dempere der også :wink:

Angående nyrene så tror jeg at jeg velger å gå "mot strømmen" her. Blir sannsynligvis lakkert i bilens farge :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

En liten update:

Delene blir forhåpentlig lakket i løpet av helgen! Har sendt av gårde to nye forskjermer, M fronten, panseret, 97 grill-ramma og nyrene. Lakker sansynligvis kanalene også i samma slengen.

Skrudde av panseret hos lakkereren i dag, og kjørte hjem uten panser. Lyden var sinnsykt kul uten panser på! Fikk nakkehårene til å reise seg :D Skjønner ikke hvorfor BMW leveres med panser :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

...Skrudde av panseret hos lakkereren i dag, og kjørte hjem uten panser. Lyden var sinnsykt kul uten panser på! Fikk nakkehårene til å reise seg :D Skjønner ikke hvorfor BMW leveres med panser :wink:

He he, ja panser skulle vært ulovlig på biler med stor motor :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

En update av hva som har skjedd den siste tia:

Har endelig fått lakkert fronten, montert M fangeren, 97' nyrer og grill! Siden det var en del stein sprut på panser og skjermer, så ble kjøpte jeg to nye skjermer så da ble hele fronten lakkert, inkludert fanger, grill, nyre rammene, to skjermer og panseret!

Noen bilder, beklager dårlig kvalitet på den del av dem:

dscn1530editjc5.jpg

Har også montert noen blå LED's fra dioder.no i parklysa, blei kanskje en smule for blått for min smak!

dscn1545editio3.jpg

dscn1549editaz4.jpg

Hva synes folket?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

se der, ser meget pent ut.. Begynner å vurdere shadowline mer og mer på min også.. Så jo meget pent ut der!

Var ikke så lett å se de deodene, så noe merkelig ut på bildene, eller er det bare meg?

Mye måtte du ut med for å lakkere panseret?

P.S. Feig med snø, jeg vil også ha :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...