R Andersen Skrevet September 16, 2006 Skrevet September 16, 2006 http://video.google.com/videoplay?docid ... q=bmw+335i
ingard Skrevet September 16, 2006 Skrevet September 16, 2006 den er jo så sinnsykt rå.. tror vi kommer til å like denne modellen bare mer og mer
Evopower Skrevet September 16, 2006 Skrevet September 16, 2006 Den bilen så IKKE lett ut å få ut i god gammeldags breisladd Er det ikke mulig å slå av hjelpesystemene på den kanskje??
kilronan Skrevet September 16, 2006 Skrevet September 16, 2006 Elsker den allerede! Jeg også Jeg elsker den ikke.
///Magnus Skrevet September 16, 2006 Skrevet September 16, 2006 Mja... Skeptisk. Har virkelig problemer med den bakre halvdel. Prøver å like den, men... Er for tynn liksom, japsepreg i profil. På bakre del.
BalleKnalle Skrevet September 16, 2006 Skrevet September 16, 2006 Det blir som med dette bildet. Problem med bakparten... \:D/
///Magnus Skrevet September 16, 2006 Skrevet September 16, 2006 Hun var jo iallefall ikke for tynn i den bakre delen...
SteffenM2 Skrevet September 16, 2006 Skrevet September 16, 2006 Stakkars mc.. Håper ikke hu setter seg ned Men den nye E92'en er jo bare helt rå!! Nydelig bil..
R Andersen Skrevet September 16, 2006 Forfatter Skrevet September 16, 2006 Den bilen så IKKE lett ut å få ut i god gammeldags breisladd Er det ikke mulig å slå av hjelpesystemene på den kanskje?? Hjelpesystemene er nok slått av, ellers hadde den ikke klart å spinne sånn. Det er vel mangelen på sperre som gjør at det er vanskelig å holde sladden.
E28Fredrik Skrevet September 17, 2006 Skrevet September 17, 2006 en ting jeg tenker på når jeg ser denne bilen.. det er en ORGINAL, bil Mildt sagt, RÅTT
shv Skrevet September 17, 2006 Skrevet September 17, 2006 Den bilen så IKKE lett ut å få ut i god gammeldags breisladd Er det ikke mulig å slå av hjelpesystemene på den kanskje?? Hjelpesystemene er nok slått av, ellers hadde den ikke klart å spinne sånn. Det er vel mangelen på sperre som gjør at det er vanskelig å holde sladden. Det verste er vel at man neppe kan velge sperre som ekstraustyr engang...
R Andersen Skrevet September 17, 2006 Forfatter Skrevet September 17, 2006 Det verste er vel at man neppe kan velge sperre som ekstraustyr engang... Ja, det er sinnsykt dårlig av BMW at de ikke kan tilby det til sine kunder! Men har lest at Hartge tilbyr det, så det er håp..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå