2mMy Skrevet Desember 9, 2006 Skrevet Desember 9, 2006 ville vel tippe at tryvann 07 blir rundt 22 april.. har jo vært i den helga der omtrent de siste 2 åra hvertfall! og for min del når det gjelder bmwccn sitt forum, så blir det for rotete og kjedelig i mine øyne.. og når det da i tillegg aldri er oppegående heller, så faller man lett bort gitt!
Øyvind L. Skrevet Desember 9, 2006 Skrevet Desember 9, 2006 Må le når jeg leser denne tråden.De fleste av dere "hater" BMWCCN sidene og elsker bimmers, men når plutselig BMWCCN er nede så klager dere enda mere!! HAHAHH.. Er enkelte som ALDRI blir fornøyde. BMWCCN har også tykslandstur og serieøse banetreff. At dere ikke finner frem på bmwccn sitt forumer betyr bare at ikke vet ossen det forumet virker.. Lykke til videre med Bimmers.. Og du er her inne og gjør sjelden annet enn å klage - skal vi le av deg nå? Personlig har jeg som Fredrik sier vært medlem i BMWCCN i mange år, og selv om jeg ikke er overaktiv på forumet der lenger, så finnes det mye informasjon i arkivene der inne som jeg i blant har behov for. Desverre er det ofte det er nede når jeg da skal finne det jeg trenger.. Hva angår BMWCCNs Tysklandstur, så har jeg større interesse av å kjøre selv enn å sitte i et døgn på buss. Hva vår eventuelle tur angår så kan fly for å dra på Essen Motorshow kunne vært et alternativ, men primært ville jeg foretrukket at dette ble en ren biltur, siden det er det er kjøring BMW handler om. Om du ler av meg så må du få lov til det. Jeg synes også det er veldig irriterende at BMWCN forumet er nede siden jeg også leser en del der, men desverre har nivået sunket betydelig på det forumet også de siste årene. Personlig synes jeg kunnskapsnivået på BMWCCN sitt forum er en god del høyere enn her inne. De folkene som holder seg på Bimmers blr mye fortere sure hvis noen kommentere innlegene de skriver negativt. Er det et innlegg som ikke admin liker så blir det slettet, slik er det ikke på BMWCCN. Ytringsfriheten er litt sterkere der synes jeg noe som er bra..
Gunnar Skrevet Desember 9, 2006 Skrevet Desember 9, 2006 Er det et innlegg som ikke admin liker så blir det slettet, slik er det ikke på BMWCCN. Ytringsfriheten er litt sterkere der synes jeg noe som er bra.. For det første; innlegg slettes også på BMWCCN. For det andre, så slettes ikke annet enn det som bryter med hva forumet handler om. At det er sensur her inne kan ingen påstå. OT blir som regel stengt (det står klart hva som tillates i de forskjellige kategoriene), og jeg er glad for at vi klarer å holde det slik. Ser du på BMWCCN så er nærmest halvparten av trådene der for tiden helt off-topic. Firmaannonser fra de som ikke betaler for annonser her inne slettes fordi vi er nødt til å ha noe som gjør at sidene her går rundt. I stedet for 400,- i året er det altså gratis og noen firmaer + jeg som sponser disse sidene. Til slutt så kan jeg ikke si at jeg kjenner meg igjen i beskrivelsene dine av diskusjonene her inne.
Fredrik Skrevet Desember 9, 2006 Skrevet Desember 9, 2006 Jeg vil også mene at det generelle kunnskapsnivået ikke er vesentlig mye høyere i bmwccn´s forum... det er en fire-fem markante profiler som trekker lasset der inne også... som i de fleste andre fora... Det er forøvrig mye som burde ha vært slettet eller stoppet i bmwccn´s forum, men det er bedre i dag enn hva det var for et par år siden.
Øyvind L. Skrevet Desember 9, 2006 Skrevet Desember 9, 2006 Er det et innlegg som ikke admin liker så blir det slettet, slik er det ikke på BMWCCN. Ytringsfriheten er litt sterkere der synes jeg noe som er bra.. For det første; innlegg slettes også på BMWCCN. For det andre, så slettes ikke annet enn det som bryter med hva forumet handler om. At det er sensur her inne kan ingen påstå. OT blir som regel stengt (det står klart hva som tillates i de forskjellige kategoriene), og jeg er glad for at vi klarer å holde det slik. Ser du på BMWCCN så er nærmest halvparten av trådene der for tiden helt off-topic. Firmaannonser fra de som ikke betaler for annonser her inne slettes fordi vi er nødt til å ha noe som gjør at sidene her går rundt. I stedet for 400,- i året er det altså gratis og noen firmaer + jeg som sponser disse sidene. Til slutt så kan jeg ikke si at jeg kjenner meg igjen i beskrivelsene dine av diskusjonene her inne. Ok, Bimmers er bedre enn BMWCCN sitt forum.. Jeg gir meg..
eriklepe Skrevet Desember 9, 2006 Skrevet Desember 9, 2006 Er det et innlegg som ikke admin liker så blir det slettet, slik er det ikke på BMWCCN. Ytringsfriheten er litt sterkere der synes jeg noe som er bra.. For det første; innlegg slettes også på BMWCCN. For det andre, så slettes ikke annet enn det som bryter med hva forumet handler om. At det er sensur her inne kan ingen påstå. OT blir som regel stengt (det står klart hva som tillates i de forskjellige kategoriene), og jeg er glad for at vi klarer å holde det slik. Ser du på BMWCCN så er nærmest halvparten av trådene der for tiden helt off-topic. Firmaannonser fra de som ikke betaler for annonser her inne slettes fordi vi er nødt til å ha noe som gjør at sidene her går rundt. I stedet for 400,- i året er det altså gratis og noen firmaer + jeg som sponser disse sidene. Til slutt så kan jeg ikke si at jeg kjenner meg igjen i beskrivelsene dine av diskusjonene her inne. Ok, Bimmers er bedre enn BMWCCN sitt forum.. Jeg gir meg.. mtp. nedetid så er det vel strengt tatt det ja. Innholdsmessig er jo opp til enhver enkelt å vurdere.
Øyvind L. Skrevet Desember 9, 2006 Skrevet Desember 9, 2006 Jeg vil også mene at det generelle kunnskapsnivået ikke er vesentlig mye høyere i bmwccn´s forum... det er en fire-fem markante profiler som trekker lasset der inne også... som i de fleste andre fora... Det er forøvrig mye som burde ha vært slettet eller stoppet i bmwccn´s forum, men det er bedre i dag enn hva det var for et par år siden. Hvis du leser øverst på BMWCCN diskusjons side vil du se at det står følgende: Dette er klubbens offisielle diskusjonsside på internett. Den ultimate diskusjonsplassen for BMW-entusiaster. Det står ikke at man KUN skal diskutere BMW der. Det er åpent for OT poster. BMWCCN Fora er ikke så sært som dette forumet er. Det er sundt med OT tråder. Vi som liker BMW liker andre ting også og det må være lov å diskuter med andre likesinnede... De som ikke liker OT poster trenger ikke lese de , bare hoppe over de.. Er ganske enkelt.. Jeg skriver hva jeg mener og er langt ifra alltid enig alltid. Dermed blir jeg også gjenkjent som han som alltid klager osv.. Detter har jo allerede blitt nevnt en gang i denne tråden!
2mMy Skrevet Desember 9, 2006 Skrevet Desember 9, 2006 er det mulig å få en så stor diskusjon om noe så lite? bruk det du føler gir deg svar? bilforumet.net FTW (må jo kødde litt )
Fredrik Skrevet Desember 10, 2006 Skrevet Desember 10, 2006 Hvis du leser øverst på BMWCCN diskusjons side vil du se at det står følgende: Dette er klubbens offisielle diskusjonsside på internett. Den ultimate diskusjonsplassen for BMW-entusiaster. Det står ikke at man KUN skal diskutere BMW der. Det er åpent for OT poster. BMWCCN Fora er ikke så sært som dette forumet er. Det er sundt med OT tråder. Vi som liker BMW liker andre ting også og det må være lov å diskuter med andre likesinnede... De som ikke liker OT poster trenger ikke lese de , bare hoppe over de.. Er ganske enkelt.. Jeg skriver hva jeg mener og er langt ifra alltid enig alltid. Dermed blir jeg også gjenkjent som han som alltid klager osv.. Detter har jo allerede blitt nevnt en gang i denne tråden! Jeg har ikke skrevet noe om at man ikke må poste OT på BMWCCN forumet... ... Det jeg forsøkte å poengtere er at enkelte tråder/innlegg burde ha vært slettet eller moderert mer aktivt... som f.eks enkelte diskusjoner rundt innvandrere og BMW. Jeg har forøvrig personlig absolut intet imot BMWCCN... bare så det er nevnt...
Gunnar Skrevet Desember 10, 2006 Skrevet Desember 10, 2006 Ok, Bimmers er bedre enn BMWCCN sitt forum.. Jeg gir meg.. Når du kommer med påstander må jeg få lov å svare, og tok meg tid til å gjøre det på en seriøs og ryddig måte. Desverre hadde jeg glemt av at du ikke innehar evnen til å noen sinne klare å skrive et innlegg med seriøst innhold.
Nino Skrevet Desember 10, 2006 Skrevet Desember 10, 2006 er ikke så sært som dette forumet er. Det er sundt med OT tråder. Vi som liker BMW liker andre ting også og det må være lov å diskuter med andre likesinnede... å men er det mulig du!!! sært forum? hva er sært med dette forumet? forumet du har meldt deg inn i her i likhet med mange andre medlemmer heter www.bimmers.no DEFINISJON AV ORDET BIMMER slangord for BMW. i likhet med: Bayer Kebabtralle Naziplåt etc etc jeg, og sikkert mange andre her. trykket på "registrer deg" for å melde oss inn på et forum for å diskutere, lese, lære og dele kunnskaper og erfaringer om akkurat dette. BMW hvordan kan du si at det er sært? hvorfor er du her? for å prate om alt mulig mellom himmel og jord? der finnes det et diskusjonforum for alt: www.diskusjon.no Du irriterer deg over at Admin+moderatorer her på bimmers har tatt til sensur. og slettet, stengt og gitt advarsler i tråder som ikke samsvarer med det som er satt som grunnlag i hvert enkelt tema her på bimmers. vel, DU irriterer meg. ved at du som en voksen person. som av egen fri vilje har meldt deg inn i et bmw-forum ikke klarer å godta de betingelser og rettningslinjer som er satt ved dette forumet. hvorfor ikke bare klare å godta hva som er satt som retningslinjer. og følge de? trenger du sårt å diskutere andre ting. så finn andre forum!! selv interesserer jeg meg for bl.annet: austin www.flying-a.net Jokke www.jokke.nu bil generellt www.bilforumet.net www.gatebil.no musikk www.sound1.no bmw www.pure-pf.com diskusjoner www.diskusjon.no and so on and so on er du en kranglebøtte ut av denne verden? eller har du bare ikke funnet mer enn et forum? (les: www.bimmers.no )
Ca///e Skrevet Januar 4, 2007 Skrevet Januar 4, 2007 Noen som er på saken med å få BMWCCN.no på bena igjen?
Kjetil Sømme Skrevet Januar 4, 2007 Skrevet Januar 4, 2007 Noen som er på saken med å få BMWCCN.no på bena igjen?
M6 Bjørn Skrevet Desember 12, 2007 Skrevet Desember 12, 2007 Kommer ikke inn der hverken i går eller i dag.Problemer eller?
Kjetil Sømme Skrevet Desember 12, 2007 Skrevet Desember 12, 2007 Kommer ikke inn der hverken i går eller i dag.Problemer eller? Ja, det er problemer over hele byen i dag. Telenor har problemer på Grønland, TDC har problemer på Sandaker, Nextgentel har problemer på Oslo øst og Ventelo/Catch har problemer på Økern/Hasle. Siste nytt med Ventelo (som BMWCCN bruker) er at de setter opp minst en DSLAM i sentralen på nytt. Mulig det er pga brannen i fibergata på Oslo S, som nå skal routes tilbake og da må routingtabeller settes opp igjen osv.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå