Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Den brannen der begynner jeg å bli lei av nå (Om det er det som er grunnen nå og da..) Hadde en helvetes dag på jobb den dagen det hadde brent.

Må si at det er ganske sårbart gitt, mye trøbbel en brann kan skape. Men det kan jo være vrient når backupen også tar kvelden. Backup av backup er ikke alltid like lønnsomt....

• Svar 182
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Ventelo skjønner nå ingenting av hva som skjer. De har satt inn en ny DSLAM i sentralen på Alna, men kretskortet BMWCCN (og andre kunder) er koblet til virker ikke. De har byttet kort en gang, men samme resultat.

Det mest frustrerende for meg er at Ventelo ikke gidder å legge ut driftsmeldinger på web-sidene, sikkert fordi de er redd for en negativ salgseffekt hvis potensielle kunder tar en titt og det ligger inne feil der. Jeg har gjort samtlige jeg har snakket med på supporten oppmerksom på dette, men status er like herlig "normal" etter 48 timer med feil. Hvis denne nedetiden er "normal", så lukter det veldig av et leverandørbytte...

Møkkafirma!

Skrevet

This is a firesale!! Mohahaha... :twisted:

I alle år har jeg sagt at disse systemene er latterlig sårbare, men alle har alltid ledd av meg! Så nå har jeg tenkt å vise dere!

Jeg tar over litt over litt, og alt gjøres med laptopen selvfølgelig! I morgen herper jeg trafikklysa så dere som leser dette kan jo ta hinte og holde dere hjemme. Deretter sender jeg jagerfly etter svææære trailere og bomber motorveien i oslo 8)

Skrevet

Mye snakk om nedetid, men jeg savner også fharfreude, det ble sagt at det skulle komme 4 nr. i året, men hittil er det bare kommet 2. Vel,vel .. det viser at det eneste som er stabilt er at humøret til kona er ustabilt en periode i mnd.

Skrevet
Mye snakk om nedetid, men jeg savner også fharfreude, det ble sagt at det skulle komme 4 nr. i året, men hittil er det bare kommet 2.

Ja, Fharfreude har jeg virkelig savnet jeg også! Har det kommet for lite matriale inn for å lage et blad tro?

Vel,vel .. det viser at det eneste som er stabilt er at humøret til kona er ustabilt en periode i mnd.

Det er jo en ting du har helt rett i :lol: .

Skrevet

Tror jeg leste at nr. 3 skulle komme før jul. Det skader sikkert ikke å sende inn materiale til bladet. Meningsløst å kritisere frivillig arbeide hvis man ikke bidrar selv.

Skrevet

Treball, først klaget de på at de fikk inn for lite materiell..Så sender folk inn, så klages det på at de fikk inn for mye..derfor forsinkelse.

Men vi som har vært medlemmer en stund nå er jo vant til dette :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...