JE Motorsport Skrevet September 18, 2006 Share Skrevet September 18, 2006 Som sikkert en del husker, var jeg utsatt for dette i fjor høst http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=9 ... +stj%E5let Det har nå vært rettsak, hvor tyven har tilstått i retten at det var han som stjal bilen og fortalte hvorfor han stjal den Dette var ikke akkurat eneste punkt han måtte stå til rette for, for å være nøyaktig var det 45 punkter Han er nå dømt til 2 års fengsel og er også dømt til å betale egenandelen jeg måtte ut med. Ikke for at jeg tror jeg noen gang vil se de pengene igjen, men men... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet September 18, 2006 Share Skrevet September 18, 2006 Kun egenandelen? Ikke hele beløpet skadene kom på? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet September 18, 2006 Share Skrevet September 18, 2006 Kun egenandelen? Ikke hele beløpet skadene kom på? Forsikringselskapet betalte naturligvis skaden... ergo ble Joar´n i sin tid kun belastet for egenandelen. Flotte saker... håper forøvrig fyren råtner bak lås og slå... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hedfelt Skrevet September 18, 2006 Share Skrevet September 18, 2006 Tyver er vel ofte litt råtne i hodet fra før av også, så skal ikke se bort fra at han mugner helt bort bak fengselsmurene. Han fikk som fortjent. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet September 18, 2006 Share Skrevet September 18, 2006 Forsikringsselskapet da? De vil vel ha igjen det de har brukt? Hadde en lignende sak jeg også, men der ville ikke forsikringsselskapet gjøre noe for meg. Fyren ble dømt for tyveriet av bilen min, i tillegg for å betale tilbake ca 50.000,- som skadene kostet. Forsikringen dekket ikke en *****. De pengene ser jeg nok aldri igjen. Husker en litt morsom historie med dette, En som hadde innbrudd i opelen sin på 70-80 tallet. Det ble stjelt en skinnjakke og en kasettspiller. Tyven ble tatt og dømt, men som i mange tilfeller eier ikke disse folka nåla i veggen på papiret. Men sånn ca 20 år etter fikk opel eieren en utbetaling på 2500 kroner (verdien på det som hadde blitt stjelt). Tyven hadde vist vunnet i lotto eller noe sånt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JE Motorsport Skrevet September 18, 2006 Forfatter Share Skrevet September 18, 2006 Kun egenandelen? Ikke hele beløpet skadene kom på? Forsikringselskapet betalte naturligvis skaden... ergo ble Joar´n i sin tid kun belastet for egenandelen. Flotte saker... håper forøvrig fyren råtner bak lås og slå... Det er korrekt som bmwE9 skriver Med tanke på hvorfor han stjal bilen, så er det ikke sikkert han rekker å råtne... er nok andre ting som han må SE opp for. Han har ikke akkurat de "beste" kammeratene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet September 18, 2006 Share Skrevet September 18, 2006 Har du ikke lov å dele opplysningene om hvorfor han stjal bilen med oss? Er litt nyskjerrig jeg Er vel lov å skrive det hvis det ikke var lukket rett? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JE Motorsport Skrevet September 18, 2006 Forfatter Share Skrevet September 18, 2006 Bilen ble stjålet for og betale narkotika med den Han er tidl. dømt for bl.a. ran, og ble nå også dømt for bl.a. vold mot tjenestemann(politi) + og ha truet folk med kniv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet September 18, 2006 Share Skrevet September 18, 2006 ganske desperat og langt ute i grøfta han der da ja Hadde de som kjørte bilen fått den som betaling for narkotika de da eller? regner med de ble dømt for heleri elns? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JE Motorsport Skrevet September 18, 2006 Forfatter Share Skrevet September 18, 2006 Hadde de som kjørte bilen fått den som betaling for narkotika de da eller? regner med de ble dømt for heleri elns? De som ble pågrepet i bilen, er så vidt jeg vet ikke straffet for forholdet. De hevdet jo bare at de hadde lånt bilen av en som hadde lånt den igjen... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johjoa Skrevet September 18, 2006 Share Skrevet September 18, 2006 Som sikkert en del husker, var jeg utsatt for dette i fjor høsthttp://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=9 ... +stj%E5let Det har nå vært rettsak, hvor tyven har tilstått i retten at det var han som stjal bilen og fortalte hvorfor han stjal den Dette var ikke akkurat eneste punkt han måtte stå til rette for, for å være nøyaktig var det 45 punkter Han er nå dømt til 2 års fengsel og er også dømt til å betale egenandelen jeg måtte ut med. Ikke for at jeg tror jeg noen gang vil se de pengene igjen, men men... Denne nyheten varmet godt i hjerte Joar`n... bra jæveln fikk noen år bak lås og slå! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
esben86 Skrevet September 18, 2006 Share Skrevet September 18, 2006 Veldig bra at de fikk tatt tyven ivertfall. sånne karer skulle hatt tau i armer og bein og en bil i hver ende:) eventuelt dratt i strandkanten og SKUTT. er to tinger man ikke kødder med. Bilen og dama:) ble det mye skader på bilen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hylland Skrevet September 18, 2006 Share Skrevet September 18, 2006 Var overraskande at politiet i heile tatt klarte å få dømt desse! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddis Skrevet September 18, 2006 Share Skrevet September 18, 2006 Godt han ble tatt! Det at han ble dømt har garantert også med fortiden hans og gjøre. Tviler sterkt på at han hadde blitt dømt om han "bare" hadde stjålet en bil.. Men nå er han bak murene! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Analex Skrevet September 19, 2006 Share Skrevet September 19, 2006 oi systemet fungerer, må være et engangstilfelle? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå