Gå til innhold

Motoroverhaling S14-motor - Anbefalinger av firma

Lærlingen
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 58
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

hehe, mye håpløst som blir skrevet her.. Yngve vet hva han snakker om... gjør du det lærlingen? :D

Hadde jeg visst hvordan dette skal gjøres og hatt verktøy/maskiner til å gjøre jobben, hadde jeg gjort jobben selv.

Men viss du leser mitt første innlegg, så er jeg IKKE ute etter privatpersoner som kan ta på seg dette. Jeg spør om anbefaler av firmaer.

Så kan vi vennligst holde oss til dette?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kun firmaer (profesjonelle) er aktuelle for meg.

En privatperson kan jo være vel så profesjonell da.

Mye samlebåndtrimming ute å går.

EBB overhalte min S14 motor,og gjorde en utmerket jobb.

Rimelig og ikke minst veldig rask.Leverte motoren i deler,og det tok ikke mere enn en ei uke før jeg kunne hente den.ferdig overhalt og satt sammen.

Jeg vil også anbefale å høre med han.

Mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kun firmaer (profesjonelle) er aktuelle for meg.

En privatperson kan jo være vel så profesjonell da.

Mye samlebåndtrimming ute å går.

EBB overhalte min S14 motor,og gjorde en utmerket jobb.

Rimelig og ikke minst veldig rask.Leverte motoren i deler,og det tok ikke mere enn en ei uke før jeg kunne hente den.ferdig overhalt og satt sammen.

Jeg vil også anbefale å høre med han.

Mvh

Hva var prisen da? Og hvem er EBB og hvor i landet holder han til?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her en mail til ebb.. ebbm@online.no men han er jo oxo en privat person så det er vell ikke interesant for deg ;)

Eg foreslår att du iallefall bruker ett firma som vet litt om disse motorene.

Effekten du snakker om, tåler så å si alle standard delene i motoren. Du trenger bare senke C/R. Men skal du ha turbo går det MYE penger rundt motoren. Det er feks få sprut som takler 4 spjeld med overladding bra!

Det var foresten ikke meninga å "tilby mine tjenester" Det var rett og slett en dårlig spøk i bakfylla. Kan ikke overhale en dritt eg :)!

Lykke til....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den støtter jeg og!!

Virker som om han vet hva han driver med!

dersom ebb (erik) er aktuel kan tlf nr fås av meg på pm feks.. han holder til midt i stavanger..

han fortalte en del når eg henta toppen min der, kan nok være lurt å ringe han da han har mange henvndelser.. tok en stund før eg fikk svar på mail :)

eg hadde vertfall ikke vert redd for å levere motoren min til han, han tar nok neppe samme betaling som vs, ppf og de store gutta også. store firma er uten tvil dyktige, men kan samtidig ta hva de måtte ønske i betaling..(bare min tanke, har selv en kvittering fra bla vs..)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

TS Motorteknikk skulle ha 100.000 - 120.000 for å overhalle og trimme, uten turbo. Da kunne jeg regne med å få ca 280hk i benk. Men han hadde fryktelig mye å gjøre, så jeg måtte ringe igjen over vinteren.

Det er faen meg rått!! Drit i den overladinga og gjør som du nevnte over her

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva skjer om motoren havarerer etter at et firma som for xmpl TS har overhalt og trimmet den? De gir vel ingen garanti når det er trimming involvert? Jeg ser klart og tydelig at det er kun firma du er interessert i å bruke, men jeg syns du bør ta til ettertanke det folk skriver her i tråden din. Gjør litt research på diverse forum og se hvem som har bra rykte på seg :wink: Det burde veie tyngre enn at det er et registrert firma.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva skjer om motoren havarerer etter at et firma som for xmpl TS har overhalt og trimmet den? De gir vel ingen garanti når det er trimming involvert? Jeg ser klart og tydelig at det er kun firma du er interessert i å bruke, men jeg syns du bør ta til ettertanke det folk skriver her i tråden din. Gjør litt research på diverse forum og se hvem som har bra rykte på seg :wink: Det burde veie tyngre enn at det er et registrert firma.

Sier meg enig her! Kan også være mange en privatperson med stor kjennskap til S14, som vet bedre å trylle frem sugehester i denne motoren enn f. eks TS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...