führbötern Skrevet September 19, 2006 Share Skrevet September 19, 2006 Jente som kjører på bane med 2 kuker & 4 baller som co-drivers Noen meninger/oppfattninger/kommentarer rundt dette.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet September 19, 2006 Share Skrevet September 19, 2006 ikke no imponerende banekjøring, men vil vel ha fram at hun er flink til å være jente? i disse likestillingsdager så er det jo ikke lov å si sånt vettu Morsomt å se jenter være motorsport interessert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
shv Skrevet September 19, 2006 Share Skrevet September 19, 2006 Er på Eikås det der. Kjenner hun igjen fra BMWCCN Hordaland treff. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddis Skrevet September 19, 2006 Share Skrevet September 19, 2006 Ikke så rent ille det der, til å være jente Med 2 hylende gutter som passasjerer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
shv Skrevet September 19, 2006 Share Skrevet September 19, 2006 Ingen grunn til at damer ikke kan kjøre like fort som gutter. Helt grei kjøring, ser man bort fra et par uheldige innbremsinger. Sikkert fort gjort med to gutter som sitter og distraherer med masing og filming! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Analex Skrevet September 19, 2006 Share Skrevet September 19, 2006 Filmegutta var mest irriterende. CPklubben unite Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haakon Skrevet September 19, 2006 Share Skrevet September 19, 2006 er ikke glad i kvinnlige sjåfører og er fortsatt ikke kurert... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hylland Skrevet September 19, 2006 Share Skrevet September 19, 2006 Imponerte ikkje akkurat så stort denne dama her... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet September 20, 2006 Share Skrevet September 20, 2006 Hva er det som er så ille med den kjøringen der? Fin lyd i bilen også.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
shv Skrevet September 20, 2006 Share Skrevet September 20, 2006 Kanskje kritikerne kan påpeke hva de ville gjort annerledes? (Bortsett fra et par sene innbremsinger, allerede nevnt...) Sporvalget er ihvertfall noenlunde der det skal være på Eikås. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
antiloop Skrevet September 20, 2006 Share Skrevet September 20, 2006 Hva er det som er så ille med den kjøringen der? Fin lyd i bilen også.. Synes dette var helt grei kjøring jeg! Har sett "tøffe tryner" kjøre mye dårligere enn dette... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet September 20, 2006 Share Skrevet September 20, 2006 Spørsmålet er om de som kritiserer kjøringen noen gang har kjørt på en bane selv..? Syntest hun klarte seg ok jeg hvertfall. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ron Jeremy Skrevet September 20, 2006 Share Skrevet September 20, 2006 Det verste med dette, syns jeg var banen... er det er go kart bane eller?!? Gikk ikke mye fort, for å si det slik, bare svinger jo?!? kjøringa var hverken bedre eller verre enn min egen hadde vært! Selv har jeg aldri kjørt på bane, selv om det sikkert er sinnsykt kult! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
shv Skrevet September 20, 2006 Share Skrevet September 20, 2006 Det er go-cart bane ja. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå