[space] Skrevet September 21, 2006 Share Skrevet September 21, 2006 denne var jo lekker..... Legg merke til marijuanabladet på bakluka. Ingen tvil om han var "under the influence" når han mekka det greine der... Den 7-serie pickupen kunne jeg gjerne hatt da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet September 21, 2006 Share Skrevet September 21, 2006 Fin den med "India" bakpå...liksom for å bekrefte at en utlending eier den Kan jo være jenta som heter det da... Hvilken jente? Snodig navn isåfall.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bzzlink Skrevet September 21, 2006 Share Skrevet September 21, 2006 Vel vet om ei som heter India, og hun er (host) skuespiller. Blir liksom litt annerledes i land hvor 6 serien koster like mye som en 318 med skinnseter gjør her hjemme. Bilen blir liksom ikke så hellig da.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lien Skrevet September 21, 2006 Share Skrevet September 21, 2006 Denne 6'ern var grusom. I norge koster en slik bil 1 million og med en torshov vinge til 2500,- klarer man faktisk ødelegge den ufullstendig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Odland318is Skrevet September 22, 2006 Share Skrevet September 22, 2006 Her var det veldig mye stygt! Var det bare jeg som fikk Mustang/Need For Speed inntrykk av den amerikanse sølvgrå BMWen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///frank Skrevet September 22, 2006 Share Skrevet September 22, 2006 Vel vet om ei som heter India, og hun er (host) skuespiller. Blir liksom litt annerledes i land hvor 6 serien koster like mye som en 318 med skinnseter gjør her hjemme. Bilen blir liksom ikke så hellig da.... hmmm hun der sku ikke bedt meg to ganger hverfall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddis Skrevet September 22, 2006 Share Skrevet September 22, 2006 Folk har for mye penger når de holder på sånn Synes faktisk den M3 pickupen var litt stilig. Med annen farge og felger tror jeg den kunne bli skikkelig pen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FTE Skrevet September 22, 2006 Share Skrevet September 22, 2006 Her var det veldig mye stygt! Var det bare jeg som fikk Mustang/Need For Speed inntrykk av den amerikanse sølvgrå BMWen? Var nok ikke bare du nei Det er en Mustang med BMW lykter og panser. Ugly er vel ordet jeg vil bruke her... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håvard ///M3 Skrevet September 23, 2006 Share Skrevet September 23, 2006 :-& Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå