Gunnar Skrevet September 22, 2006 Share Skrevet September 22, 2006 Innsug til E28 M535i (fra en '87 tror jeg) med dyser.. 800,-? 913 00 261, gr@bimmers.no eller PM.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evopower Skrevet September 22, 2006 Share Skrevet September 22, 2006 hva er forskjellen på disse dysene og på 2,8 innsuget? Er det noen forskjell på 3,5 literen og m3,5 literen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet September 22, 2006 Forfatter Share Skrevet September 22, 2006 Det har jeg desverre ikke noen inngående kjennskap til. Som du kanskje ser på bildet står det 3.2/3.5 på det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evopower Skrevet September 22, 2006 Share Skrevet September 22, 2006 ja men selve innsuget er formet likt så tror nok bare forskjellen ligger i dysene, eller kanskje også i diameteren på gasspjeldet? Hadde du gidda å målt det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet September 22, 2006 Forfatter Share Skrevet September 22, 2006 Hadde innsuget vært likt så hadde de brukt det samme på alle sammen, i stedet for å lage flere forskjellige. Det koster en formue å lage støpeformer. Kan se om jeg kan få målt innløpet til gasspjeldet.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå