Dirty Skrevet September 23, 2006 Share Skrevet September 23, 2006 syns den var stygg jeg ! men det er i mine øyner da- fronten og felgene var over kill! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MoePower Skrevet September 23, 2006 Share Skrevet September 23, 2006 Mener å ha sett det bildet av den hartgen der før.. Og jeg er nesten sikker på at det bildet der er manipulert. Er nok helst slik som Gunnar henviser til med sitt bilde vil jeg tro. Hvis ikke, så tenker jo Hartge nostalgisk! Går tilbake til de høye smale nyrene i front hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet September 23, 2006 Share Skrevet September 23, 2006 Mener å ha sett det bildet av den hartgen der før..Og jeg er nesten sikker på at det bildet der er manipulert. Er nok helst slik som Gunnar henviser til med sitt bilde vil jeg tro. Der tar du DESVERRE feil. Det er Hartge sitt eget design, og bildene av hvalrossen er fra Hartge sine egne pressebilder. Se f.eks. her: http://www.hartge.de/html/6series.html Den andre utgaven er en mer moderat som jeg tror de kom med etterpå.. Mener det ble sagt at årsaken til den svære grillen var at den trengte så mye kjøling. Det er åpent på innsiden av lyktene også (netting). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
compact Skrevet September 23, 2006 Share Skrevet September 23, 2006 for å være helt ærlig synest jeg begge frontene var "mindre pene" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Andreas| Skrevet September 24, 2006 Share Skrevet September 24, 2006 Denne Schnitzer 6'ern er den råeste. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Søreng Skrevet September 24, 2006 Share Skrevet September 24, 2006 enig der, den hartage fronten var ikke mye fin etter min mening! Liker mye bedre den sistnevnte der med Schnitzer, dæven den er strøken! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MoePower Skrevet September 24, 2006 Share Skrevet September 24, 2006 Mener å ha sett det bildet av den hartgen der før..Og jeg er nesten sikker på at det bildet der er manipulert. Er nok helst slik som Gunnar henviser til med sitt bilde vil jeg tro. Der tar du DESVERRE feil. Det er Hartge sitt eget design, og bildene av hvalrossen er fra Hartge sine egne pressebilder. Se f.eks. her: http://www.hartge.de/html/6series.html Den andre utgaven er en mer moderat som jeg tror de kom med etterpå.. Mener det ble sagt at årsaken til den svære grillen var at den trengte så mye kjøling. Det er åpent på innsiden av lyktene også (netting). Sorry.. Min feil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet September 24, 2006 Share Skrevet September 24, 2006 Det er synd at du tok feil.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet September 24, 2006 Share Skrevet September 24, 2006 Denne Schnitzer 6'ern er den råeste. Nope... den fronten gir meg for mye Peugeot 407 følelse... denne Alpina B6´en derimot er rimelig fin... ... jeg kan imidlertid styre meg for det hvite skinninterøret... http://www.alpina-automobiles.com/pdf/B6Cabrio_2005.pdf Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anni85 Skrevet Oktober 4, 2006 Share Skrevet Oktober 4, 2006 hartge er verdens feteste bil-tuner Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå