BalleKnalle Skrevet September 25, 2006 Forfatter Skrevet September 25, 2006 så jo jæævli ut da Skal jo bare brukes mens du er på Rema´n da. Ikke kjøre rundt med den
aloebiz.net Skrevet September 25, 2006 Skrevet September 25, 2006 Min mening: Utrolig teit idé og kjempestygg... Parkér heller lengst mulig unna alle andre og ta deg god plass
skillbill Skrevet September 25, 2006 Skrevet September 25, 2006 Parker på langs og betal 3 ganger Ja og få bot for å stå "oppå" stripene
Viko Skrevet September 25, 2006 Skrevet September 25, 2006 Tanken var god, men produktet var heller dårlig..
Saltkjelen Skrevet September 25, 2006 Skrevet September 25, 2006 Min mening: Utrolig teit idé og kjempestygg...Parkér heller lengst mulig unna alle andre og ta deg god plass Parker heller ordentlig og finn parkeringsplasser som er mindre utsatt for parkeringsbulker. Steller du deg på litt av den andre plassen skal du ikke se bortifra at det kommer en jævel å presser seg inn.. Jeg observerte en liten episode på Triaden inne på parkeringshuset der det stod en E90. Den som hadde parkert to biler bortfor E90'n, brukte litt mere plass. Dette resulterte med at det kom en jævel og presset seg inn mellom denn og E90'n. E90'n fikk den døra i seg og jeg tar ikke i når jeg sier at jeg hørte smellet inn i bilen.. Jeg skrev opp registreringsnummeret og telefonnummer på en lapp og la den på ruten til E90'n.. Makan til frekke idioter.. Desverre finns det flere tusen som ikke bryr seg om sin egen bil og ikke har respekt for andres eiendeler. Slike folk gjør meg forbanna..!!
mhane Skrevet September 26, 2006 Skrevet September 26, 2006 He he fikk seg en overraskelse når telefonen ringte da tenker jeg
B.E.E. Skrevet Oktober 5, 2006 Skrevet Oktober 5, 2006 Min mening: Utrolig teit idé og kjempestygg...Parkér heller lengst mulig unna alle andre og ta deg god plass Parker heller ordentlig og finn parkeringsplasser som er mindre utsatt for parkeringsbulker. Steller du deg på litt av den andre plassen skal du ikke se bortifra at det kommer en jævel å presser seg inn.. Jeg observerte en liten episode på Triaden inne på parkeringshuset der det stod en E90. Den som hadde parkert to biler bortfor E90'n, brukte litt mere plass. Dette resulterte med at det kom en jævel og presset seg inn mellom denn og E90'n. E90'n fikk den døra i seg og jeg tar ikke i når jeg sier at jeg hørte smellet inn i bilen.. Jeg skrev opp registreringsnummeret og telefonnummer på en lapp og la den på ruten til E90'n.. Makan til frekke idioter.. Desverre finns det flere tusen som ikke bryr seg om sin egen bil og ikke har respekt for andres eiendeler. Slike folk gjør meg forbanna..!! Meget bra gjort. Flere skulle gjort det samme hvis de observerte lignende. For ikke så lenge siden hentet jeg bilen på en p-plass med døren trykt noen centimeter inn over et stort område. noen som tydligvis hadde rygget og tatt svingen for tidlig. Skulle gitt mye for å finne ut hvem det var.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå