Gunnar Skrevet September 28, 2006 Share Skrevet September 28, 2006 Var dette et BMWCCN treff? Er jo Porscher og masse annet der... Er vel ikke første gangen at det er Porscher med på et BMWCCN treff? Ikke at det er meg i mot.. Jeg forstår ikke helt hva som er problemet med det heller. Det er da moro å se litt andre biler enn BMWer også. Ellers blir det bare kjedelig i lengden.. gadd ikke dra til Frognerseteren på vårmønstringen i år - er jo bare det samme hver gang, så må ha litt mellomrom. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet September 28, 2006 Share Skrevet September 28, 2006 Problem og problem. Hva sier Porscheklubben hvis vi dukker opp på deres treff? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet September 28, 2006 Share Skrevet September 28, 2006 Hvis vi er invitert, så er de vel happy for det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet September 28, 2006 Share Skrevet September 28, 2006 Hvis vi er invitert, så er de vel happy for det? Klart, men man bør tenke på at det følger med en slags forpliktelse når man stiller opp med f.eks en BMW på et Porschetreff. Man bør iallefall sørge for ikke å ta en "Tommy" ved første sving... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
antiloop Skrevet September 29, 2006 Forfatter Share Skrevet September 29, 2006 Treffet var for BMW, Porsche og Alfa Romeo. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
P.I.B Skrevet September 30, 2006 Share Skrevet September 30, 2006 Porche og Alfaklubben er vel nesten bestandig invitert når BMW CCN arrangerer treff på Lånke. Synes det er bra jeg, da det bruker å være lit dårlig oppmøte fra BMW folket. Her er det mer fra treffet : http://www.bmwccn.no/trondelag/Høstreff%20Lånke%202006.htm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e28turbo Skrevet Oktober 18, 2006 Share Skrevet Oktober 18, 2006 Noen som har flere bilder fra treffet??? Savnet bilder av min bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
antiloop Skrevet Oktober 18, 2006 Forfatter Share Skrevet Oktober 18, 2006 Noen som har flere bilder fra treffet??? Savnet bilder av min bil Dakars liten.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E-Evjen Skrevet Oktober 18, 2006 Share Skrevet Oktober 18, 2006 Jaggu hadde du ikke fått med et bilde av både meg og bilen, jeg som prøvde å gjemme vekk bilen i bakgrunnen for ikke å stille den i ekstra dårlig lys blant alle de blankpolerte trallene. Forøvrig et bra treff med knallvær. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
antiloop Skrevet Oktober 18, 2006 Forfatter Share Skrevet Oktober 18, 2006 Bildene ble tatt helt tilfeldig... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå