Anderslien Skrevet September 25, 2006 Share Skrevet September 25, 2006 Jeg skal kjøpe noen nye høyttalere inni bilen nå, så jeg trenger litt tips til hva jeg skal kjøpe. Sitter 5,25" i hattehylla og framme ved føttene der og to små diskanter. Jeg har funnet noen på nettet, så jeg lurer på om de er noe bra. Disse: http://www.mobilsentrum.no/product.asp? ... 1497877465 http://www.mobilsentrum.no/product.asp? ... 1220492361 Skal ha noe som er litt bedre enn original høyttalerne (de skurrer på høy lyd). Spilleren jeg har er en Kenwood cd spiller på 4x50w. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hedfelt Skrevet September 25, 2006 Share Skrevet September 25, 2006 Ta en tur på iceaudio's nettsider. Der selger blant annet focal som nok er av litt høyere kvalitet, men derav også en del dyrere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anderslien Skrevet September 25, 2006 Forfatter Share Skrevet September 25, 2006 Ta en tur på iceaudio's nettsider. Der selger blant annet focal som nok er av litt høyere kvalitet, men derav også en del dyrere Vil ikke bruke så mye penger på det. Vil bare ha noe som er litt bedre enn original høyttalerne. De originale er greie nok når jeg ikke har på så veldig mye lyd, men skurrer endel når jeg slår på ganske høy lyd. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mauro Skrevet September 25, 2006 Share Skrevet September 25, 2006 Kicker har mye snacks Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nautiluz Skrevet September 25, 2006 Share Skrevet September 25, 2006 Da tror jeg du bare må prøve deg frem selv. Er nok ikke så mange her som har prøvd dem tingene du klarer å grave frem på nettet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nautiluz Skrevet September 25, 2006 Share Skrevet September 25, 2006 Kicker har mye snacks Ikke til 200kr....!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-fek- Skrevet September 25, 2006 Share Skrevet September 25, 2006 Gå inn på ice-audio..dei sel Helix, dei har rimelege å kurrante høgtalarar Der finn du sikkert noko hailt ok snæx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hedfelt Skrevet September 25, 2006 Share Skrevet September 25, 2006 Hva med å vurdere egenimport? Ebay er jo som regel det billigste alternativet når det kommer til slike varer. Forenklet tollbehandling og moms slipper man nesten alltid å betale uansett... Bare søk på anerkjente merkevarer der så kommer det nok opp noe billig skal du se Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anderslien Skrevet September 25, 2006 Forfatter Share Skrevet September 25, 2006 Ja, kan jo se litt rundt der også. Men tror ikke jeg orker å drive å få varer fra utlandet. Har kjøpt noen mobiler fra utlandet, og de har det alltid kommet toll og dritt på, så blir sikkert det på høyttalere og sånt også med min flaks, hehe. Men hvis dere ser på spesifikasjonene på de billig høyttalerne jeg fant på mobilsentrum, ser de ikke greie ut da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nautiluz Skrevet September 25, 2006 Share Skrevet September 25, 2006 Spesifikasjoner er tall. En Lada kan ha bra 0-100 men er det noe du vil kjøre? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anderslien Skrevet September 25, 2006 Forfatter Share Skrevet September 25, 2006 Spesifikasjoner er tall. En Lada kan ha bra 0-100 men er det noe du vil kjøre? Bra svart, hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet September 25, 2006 Share Skrevet September 25, 2006 For høyttalere til 200,- må du ikke forvente en noe særlig forbedring fra originalhøyttalerene. Hvis du da får en forbedring i det hele tatt. Vent heller litt til og spar opp litt gryn. Så kjøper du deg heller noen høyttalere til en litt dyrere penge og helst da av et anerkjent merke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anderslien Skrevet September 25, 2006 Forfatter Share Skrevet September 25, 2006 For høyttalere til 200,- må du ikke forvente en noe særlig forbedring fra originalhøyttalerene. Hvis du da får en forbedring i det hele tatt. Vent heller litt til og spar opp litt gryn. Så kjøper du deg heller noen høyttalere til en litt dyrere penge og helst da av et anerkjent merke. Jeg kjøpte først noen sånne UsCarvor 5.25" høyttalere på netthandelen.no. Betalte vel 100kr for de eller noe. Bytta ut de i hattehylla. Det ble mye klarere lyd og de skurra ikke sånn på høy lyd. Men etterhvert så begynte den ene høyttaleren å lage en sånn rar lyd, så da tok jeg de ut igjen. Så blir jo litt forbedring selv om det er billig høyttalere. Jeg vil bare ha en liten forbedring. Altså at det ikke skurrer så mye på høy lyd. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet September 25, 2006 Share Skrevet September 25, 2006 Du trenger rett og slett høyttalere som tåler julingen du gir dem. SÅ da må du nok opp i pris. Og kanskje en liten forsterker. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nautiluz Skrevet September 26, 2006 Share Skrevet September 26, 2006 Men etterhvert så begynte den ene høyttaleren å lage en sånn rar lyd, så da tok jeg de ut igjen. Kan det ha noe med kvaliteten å gjøre æ? Ikke altid det lønner seg å kjøpe det som er til pante pris. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå