Anderslien Skrevet September 25, 2006 Skrevet September 25, 2006 Jeg skal snart kjøpe senkesett til e34'en. Eller kun fjører da. Har sett mye på det GS har. Apex 40/40mm senkesett. Det skal visstnok være veldig bra. Men så kom jeg over et som var 35/35mm på mobilsentrum.no. Dette: http://www.mobilsentrum.no/product.asp? ... 1226671885 Noen som vet om det er noe bra?
Superbeetle Skrevet September 25, 2006 Skrevet September 25, 2006 Jeg kjøpte senkesett til en golf jeg hadde på mobilsentrum. Betalte 700kr eller noe, og når jeg åpnet pakken så jeg at dette var apex fjærer..
Anderslien Skrevet September 26, 2006 Forfatter Skrevet September 26, 2006 Jeg kjøpte senkesett til en golf jeg hadde på mobilsentrum. Betalte 700kr eller noe, og når jeg åpnet pakken så jeg at dette var apex fjærer.. Var de fjærene røde? Pleier ikke Apex å være gule? Fordi de jeg har sett på er jo røde. Får vel sende mobilsentrum en mail og høre om det er Apex
Anderslien Skrevet September 27, 2006 Forfatter Skrevet September 27, 2006 Har nå fått igjen svar av mobilsentrum. Dette skrev de: Hei Anders, Settet du spør om, er ikke Apex, men G&M som er bra kvalitet. Med vennlig hilsen Mobilsentrum Norge AS Så hva sier dere? Er G&M bra eller sånn billig jallamerke, eller kan det sammenlignes med Apex?
Viko Skrevet September 27, 2006 Skrevet September 27, 2006 Er G&M bra eller sånn billig jallamerke, eller kan det sammenlignes med Apex? Kan ikkje sammenligne det med Apex. Apex er bra det, dette er vel eit billig jalla merke alla B&G. Mitt råd, ikkje kjøp det, kjøp der H&R, Eibach etc. med kvalitet, koster litt mer, men du får mer valutta for pengene
Anderslien Skrevet September 27, 2006 Forfatter Skrevet September 27, 2006 Er G&M bra eller sånn billig jallamerke, eller kan det sammenlignes med Apex? Kan ikkje sammenligne det med Apex. Apex er bra det, dette er vel eit billig jalla merke alla B&G. Mitt råd, ikkje kjøp det, kjøp der H&R, Eibach etc. med kvalitet, koster litt mer, men du får mer valutta for pengene Hmm. Blir det noe annet senkesett enn dette, blir det 40/40 Apex på GS. Men når jeg senker bilen, så vil hjulene stå litt skjevt. Hvordan får jeg rettet dette?
Viko Skrevet September 27, 2006 Skrevet September 27, 2006 Men når jeg senker bilen, så vil hjulene stå litt skjevt. Hvordan får jeg rettet dette? Hjulstilling
Dirty Skrevet September 27, 2006 Skrevet September 27, 2006 gå får fult sett med .ed fjærer og fjærben lønner seg altid
Anderslien Skrevet September 27, 2006 Forfatter Skrevet September 27, 2006 gå får fult sett med .ed fjærer og fjærben lønner seg altid Har ikke råd til det nå... Går for kun fjærer i første omgang.
ChrZZ Skrevet September 27, 2006 Skrevet September 27, 2006 Tør jeg forresten spørre hvorfor du kjøper 40/40-senking, og ikke 40/20 eller 60/40? Omtrent *alle* kjøper ulikt foran og bak fordi det er det som passer best (ser best ut) på en BMW. 40/40 o.l. er for folk med Golf og annet rakk Tenkte bare på å OBSOBS-e deg litt her. Er nemlig flere som har måtte selge sine f.eks. 40/40-senking fordi det så helt på jordet ut. Du må tenke på at BMW lager biler (ihvertfall våre gamle) at den er høyere foran enn bak (mer enn andre merker, ser det ut til).
Anderslien Skrevet September 27, 2006 Forfatter Skrevet September 27, 2006 Tør jeg forresten spørre hvorfor du kjøper 40/40-senking, og ikke 40/20 eller 60/40? Omtrent *alle* kjøper ulikt foran og bak fordi det er det som passer best (ser best ut) på en BMW. 40/40 o.l. er for folk med Golf og annet rakk Tenkte bare på å OBSOBS-e deg litt her. Er nemlig flere som har måtte selge sine f.eks. 40/40-senking fordi det så helt på jordet ut. Du må tenke på at BMW lager biler (ihvertfall våre gamle) at den er høyere foran enn bak (mer enn andre merker, ser det ut til). Ja, har tenkt mye på det. 60/40 senk går ikke når jeg bruker originale dempere. Men har tenkt litt på 40/20. Har sett på mange bilder her og da ser 40/40 senking veldig bra ut, så tror det skal være bra jeg. Men med 40/20 senk så blir den senka 40mm bak og 20mm foran ikke sant?
Saltkjelen Skrevet September 27, 2006 Skrevet September 27, 2006 40 foran og 20 bak. Det er foran man trenger mest..
Anderslien Skrevet September 27, 2006 Forfatter Skrevet September 27, 2006 40 foran og 20 bak. Det er foran man trenger mest.. Ja, så 40/20 senk er egentlig ikke en bra senking? Noen fler som har noen meninger om de senkefjærene på mobilsentrum?
John H Skrevet September 27, 2006 Skrevet September 27, 2006 Ville helt klart kjøpt 40/20 til e34 istedenfor 40/40, en kompis av meg kjøpte 40/40 og han angret som en hund..satte på orginale bak etter en liten stund.. Trenger klart mest framme på e34!
Towwy Skrevet September 27, 2006 Skrevet September 27, 2006 Jeg har Apex 40/40 på min e34 og det ser ikke rart ut i det hele tatt... Er faktisk lavere foran enn bak...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå