Christer Skrevet September 28, 2006 Share Skrevet September 28, 2006 Var på tia å få lagt ut litt bilder av det daue dråget mitt.. er en 320i e36 96` som er tatt in fra tyskland mars i år, den har en km stand på 38600!! for øyeblikket, med seff all dok og historie på dette, en eier før meg, det jeg har gjort med bilen er lite, men mer kommer. Mods: koni coilovers Green filter klarglass lykter bak klare blink/sideblink 18 hjul fra den gamle e36en 325 diff, pga 320 diff liker tydeligvis ikke min kjøre stil:P Planer: Rieger infinity skjørt (har) Rieger bakrute senker(har) M3 speil(har) M tech front med rieger gt leppe Rieger infinity bakfanger M3 gt høye moddellen bakvinge M lister rundt om Hella lykter(hadde, ble knust:( + mye rart eter hvert som pengene kommer legger og med ett par bilder av den forrige e36en min som fikk ett ublidt møte med skogens konge og så en grøft og autovern:( ett til av fronten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jcvold Skrevet September 28, 2006 Share Skrevet September 28, 2006 pen bil! jeg har hatt samme sort før,og var veldig fonnøyd!lykke til med videre planer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet September 28, 2006 Share Skrevet September 28, 2006 Så ut som en pen bil Artig med så lav km.stand Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christer Skrevet September 28, 2006 Forfatter Share Skrevet September 28, 2006 pen bil! jeg har hatt samme sort før,og var veldig fonnøyd!lykke til med videre planer takker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christer Skrevet September 28, 2006 Forfatter Share Skrevet September 28, 2006 Så ut som en pen bil Artig med så lav km.stand er digg med ett utgangs pukt som er helt hundre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
P.I.B Skrevet September 28, 2006 Share Skrevet September 28, 2006 Fin bil det der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hedfelt Skrevet September 28, 2006 Share Skrevet September 28, 2006 Gøy med nytt prosjekt. Fete baklykter forresten, mistenklig like mine hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Andreas| Skrevet September 28, 2006 Share Skrevet September 28, 2006 Pen bil. Overraskende lav km da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet September 28, 2006 Share Skrevet September 28, 2006 Jøss, er ikke ofte man kommer over en E36 med under 40 000 km på telleren som er garanterte km. Gratulerer med en virkelig pen bil. Bilen må da føles som ny.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DooRaaG Skrevet September 28, 2006 Share Skrevet September 28, 2006 Fin bil du har fått deg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christer Skrevet September 28, 2006 Forfatter Share Skrevet September 28, 2006 takker folkens:D gøy med postiv respons, og ja bilen føles som ny:D deilig med en forholdsvis skrufri bil, da jeg har i grunn skrudd nok på mine tidligere biler, blir kun kose skruing på denne håper jeg(styling etc) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chriso Skrevet September 28, 2006 Share Skrevet September 28, 2006 Er det bare meg som er litt skeptisk til den km-standen? Kan være juksa med serviceheftet eller no' Eller skrudd tilbake for hver gang før service.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christer Skrevet September 28, 2006 Forfatter Share Skrevet September 28, 2006 Som sag så er jeg av den nevenyttige typen med yrke som mekaniker så, jeg kan bekrefte km standen på bilen... det er absolutt ingen ting som skulle tilsi at bilen er gått mer, verken inni under eller maskinelt.... og fikk også tilsendt service historikken på bilen fra bmw da jeg handla den, JEG hentet den ikke de som tok den inn i landet. og da bilen fremdeles hadde samme dekka som den ble levert med ny... er det vel ikek så mye å lure på ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind L. Skrevet September 28, 2006 Share Skrevet September 28, 2006 Er det bare meg som er litt skeptisk til den km-standen? Kan være juksa med serviceheftet eller no' Eller skrudd tilbake for hver gang før service.. KM stand på den bilen er ikke noe å være skeptisk til. Den bilen fremstår som ny når Christer hentet den ut av butikken han kjøpte den ifra. Er en eldre herre som har hatt den før. Det finnes faktsik E36 med lav km, men er langt i mellom dem, men Christer sin er et eksempel på at de finnes. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christer Skrevet September 28, 2006 Forfatter Share Skrevet September 28, 2006 Chriso, tar du en grundtig titt på bilen skjønner du at det stemmer:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå