StigJ Skrevet Oktober 1, 2006 Share Skrevet Oktober 1, 2006 Meget lekker BMW Prebols. Hvordan synes du kvaliteten er på Cobra? Andre som evt. har erfaring. Vurderer å bytte mitt med Coilovers. Kanskje Cobra siden jeg har en kjenning som jobber hos Autospar. Fikk en fin pris av ham, så det frister. Er ikke fornøyd med senkingen på mitt AP/Koni understell. Og jeg vil bli kvitt sykkelpumpene av noen dempere. Det høres ut som det og ja. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lilla Coupe Skrevet Oktober 1, 2006 Share Skrevet Oktober 1, 2006 Synes bilen til Prebols var veldig pen, bortsett fra det så litt snodig ut med så høy bak-fanger. Det gjør spesielt utslag når man ser fra siden. Så du mener man skal sette på slike latterlige styling-fangere?!? Ja hvis det ikke finnes noe ekstra å montere på orginal fangeren. Det ser ut som det mangler noe når man ser fra sida. Styling fangere er ikke latterlig. Mye å velge blandt. Treng ikke montere monster fanger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
prebols Skrevet Oktober 1, 2006 Share Skrevet Oktober 1, 2006 Tusen takk skal du ha Prebols Er enig med deg at dette så ut som mye senk ihht til oppgitte tall... Men så for all del meget bra ut Jeg hadde tenkt å gå for Cobra dempere og fjører. Så under "månedens bil" at du hadde gule Koni. Hvor stivt er det å kjøre med? Og hvordan er kjørehøyden? Problemer med fremkommelighet? Jeg har kobra dempere også, men de er produsert av koni og/eller kw. Det er ikke "pinn stivt" eller sånn at du hopper opp og ned i bilen i hvert sandkorn. Men er mye mye stivere en orginalt så klart. Syns det er akkurat passe. Har aldri hatt behov for å kjøre skrått over noen fartsdumper. Eneste er frontleppen som er i veien av og til men det hjelper ikke og kjøre skrått da. Bare slakke farten litt mer. Jeg hadde 5 voksne folk i bilen i helga, da slet jeg litt på de værste fartsdumpene. Men det er sjeldent jeg har, så det er ikke problemer med fremkommelighet nei. Er i hvertfall veldig fornøyd med det oppsettet der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
prebols Skrevet Oktober 1, 2006 Share Skrevet Oktober 1, 2006 Meget lekker BMW Prebols.Hvordan synes du kvaliteten er på Cobra? Andre som evt. har erfaring. Vurderer å bytte mitt med Coilovers. Kanskje Cobra siden jeg har en kjenning som jobber hos Autospar. Fikk en fin pris av ham, så det frister. Er ikke fornøyd med senkingen på mitt AP/Koni understell. Og jeg vil bli kvitt sykkelpumpene av noen dempere. Det høres ut som det og ja. Har bare hatt settet på i ett år (- ikke vinterkjørt) men det virker litt stivt og greit fortsatt ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
prebols Skrevet Oktober 1, 2006 Share Skrevet Oktober 1, 2006 Har forresten valset bakskjermene litt også. Når jeg har 5 stk i bilen går felgen under skjermen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetil 323i E36 Skrevet Oktober 1, 2006 Share Skrevet Oktober 1, 2006 Synes bilen til Prebols var veldig pen, bortsett fra det så litt snodig ut med så høy bak-fanger. Det gjør spesielt utslag når man ser fra siden. Så du mener man skal sette på slike latterlige styling-fangere?!? Ja hvis det ikke finnes noe ekstra å montere på orginal fangeren. Det ser ut som det mangler noe når man ser fra sida. Styling fangere er ikke latterlig. Mye å velge blandt. Treng ikke montere monster fanger Denne fangeren under kan i mine øyne gå (er nok pga helheten i bilen), men smaken er som baken. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Schnellfahren Skrevet Oktober 1, 2006 Forfatter Share Skrevet Oktober 1, 2006 Har forresten valset bakskjermene litt også. Når jeg har 5 stk i bilen går felgen under skjermen Du har 18' ikke sannt? Jeg kunne tenke å holde meg unna valsing... tror du det går bra med 225/45/17? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Oktober 1, 2006 Share Skrevet Oktober 1, 2006 [ Gamle IS'en til en kompis det der! Første E36 jeg prøvekjørte faktisk, det var på Hemsedal en vinter some years ago 318IS Sport Edition Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetil 323i E36 Skrevet Oktober 1, 2006 Share Skrevet Oktober 1, 2006 Har forresten valset bakskjermene litt også. Når jeg har 5 stk i bilen går felgen under skjermen Du har 18' ikke sannt? Jeg kunne tenke å holde meg unna valsing... tror du det går bra med 225/45/17? Du slipper nok å tenke på valsing med den dimensjonen så lenge innpresset er riktig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Oktober 1, 2006 Share Skrevet Oktober 1, 2006 Jeg har kobra dempere også, men de er produsert av koni og/eller kw. Det er ikke "pinn stivt" eller sånn at du hopper opp og ned i bilen i hvert sandkorn. Men er mye mye stivere en orginalt så klart. Syns det er akkurat passe. Har aldri hatt behov for å kjøre skrått over noen fartsdumper. Eneste er frontleppen som er i veien av og til men det hjelper ikke og kjøre skrått da. Bare slakke farten litt mer. Jeg hadde 5 voksne folk i bilen i helga, da slet jeg litt på de værste fartsdumpene. Men det er sjeldent jeg har, så det er ikke problemer med fremkommelighet nei. Er i hvertfall veldig fornøyd med det oppsettet der Hmm...... Hvis demperene er laget av koni drøyer jeg tanken. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
prebols Skrevet Oktober 1, 2006 Share Skrevet Oktober 1, 2006 Har forresten valset bakskjermene litt også. Når jeg har 5 stk i bilen går felgen under skjermen Du har 18' ikke sannt? Jeg kunne tenke å holde meg unna valsing... tror du det går bra med 225/45/17? Du slipper nok å tenke på valsing med den dimensjonen så lenge innpresset er riktig. Jeg kjøpte disse felgene for og slippe og valse.. Ellers hadde jeg valgt 9 toms bak. Men det viste seg at jeg måtte valse uansett. 8x18 felger fra os bildeler. 225/40-18 har jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Schnellfahren Skrevet Oktober 1, 2006 Forfatter Share Skrevet Oktober 1, 2006 Mener jeg har 7,5 i felg jeg, så da burde vel det gå bra Tusen takk for all hjelp/info Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lilla Coupe Skrevet Oktober 2, 2006 Share Skrevet Oktober 2, 2006 Denne fangeren under kan i mine øyne gå (er nok pga helheten i bilen), men smaken er som baken. Helt enig. Bilen ser komplett ut. Blir virkelig fet og rå med den fangeren Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå