Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Etter kveldens motorfusking skal biltemaoljen ut imorgen. Har du noen anbefalinger fra castrol Skeleton? Har samme motor som touringen din dvs M50B20 :wink:

• Svar 114
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
Til info så er det statoil som leverer olja som biltema selger, nett samme olja og beholdere, bare biltema klistermerke utpå ;)
og hvor har du fått den info fra? flaskene kan ligne ja, men samme olje? det tviler jeg på.
Skrevet

Har en broder som jobber i Statoil Sandsli, han påsto jalfal det, statoil selger olje til Biltema og andre kjeder som klistrer om etiketter og videreselger dem.

Skrevet
Har en broder som jobber i Statoil Sandsli, han påsto jalfal det, statoil selger olje til Biltema og andre kjeder som klistrer om etiketter og videreselger dem.

Dette har jeg hørt også..!

Esso som produserer den oljen som f.eks bilxtra selger.

• 2 weeks later...
Skrevet

De kjøper olje der det det er billigst.

Legger ut på annbud, og billigste selger får tilslaget.

Kvaliteten varierer ozo, kommer ann på hvor mye de har på lager mht pris.

Skrevet
Etter kveldens motorfusking skal biltemaoljen ut imorgen. Har du noen anbefalinger fra castrol Skeleton? Har samme motor som touringen din dvs M50B20 :wink:

Fra nå bruker jeg bare SLX eller SLX BMW LL04 Powerflow (5w-30/0w-30), men det er fra proff serien til Castrol som verksteder bruker.

Magnatech fra Torshov ol er greit.

Har lagt ut en videosnutt på hvordan min har blitt med BT olje:

http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=76058

Skrevet

Stemmer som Fredrico sier, kjører man på statoilolje, kjører man på "drittolja" til Biltema.

Kilde:

http://www.mc24.no/article.php?articleI ... goryID=110

Forresten, det er mange her som burde lære seg å tenke logisk. Det står ikke 245 forskjellige fabrikker og produserer akkurat den samme varen, veldig mange av Biltemaproduktene er faktisk merkevarer bare merket med Biltema. Bare se på Bilextra f.eks. De selger jo 70% av de nøyaktig samme varene som Biltema, bare med merket "Cardic" på. Slikt gjelder det mange andre merker også.

• 2 weeks later...
Skrevet
Selv bruker jeg 10w-40 fra Mobil1- strålende olje.

Blir jo ikke helt riktig og sammenligne biltema og f.eks castrol sine oljer mot hverandre.

Er ingen som sammenligner Biltema mot Castrol, men er så mangen som snakker dritt om olja til biltema, så springer de ned på statoil og kjøper seg olje der i stedet, for 200kr mer, som et eksempel ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...