Analex Skrevet Oktober 2, 2006 Skrevet Oktober 2, 2006 Jeg er ute etter 4 nye piggdekk, og fant noen meget rimelige på interdekk.no NANKANG 215/55-16 SNOW SW-5 M/PIGG 867,- ink. moms Noen som har erfaring med sjappa eller dekkene? Evt. noen andre rimelige piggdekk som anbefalles?
Nino Skrevet Oktober 2, 2006 Skrevet Oktober 2, 2006 jeg har nankang s.dekk og er meget fornøyd. men, det er litt hipp som happ. hvis du bruker søkefunksjonen. og søker på nankang. så veit jeg i allefall om 1 tråd vi har hatt her. hvor det har blitt diskutert nankang dekka
M6 Bjørn Skrevet Oktober 2, 2006 Skrevet Oktober 2, 2006 Ikke spar på kronene når det gjelder vinterdekk,kjøp heller av de "store" merkene som kommer høyt opp på div. tester.Det kan være forskjellen på liv eller død....
boost Skrevet Oktober 2, 2006 Skrevet Oktober 2, 2006 nankang kom bra på lista i fjor. sjekk bil&motor test eg kjøpte til 17" er 225 på di.. litt brett på slappseføre.. men ellers veldi bra..
Ron Jeremy Skrevet Oktober 2, 2006 Skrevet Oktober 2, 2006 jeg har Nan kang som sommer dekk, og de bråker sinnsykt, skal aldri ha de igjen, sats heller på en kjent merke!
boost Skrevet Oktober 2, 2006 Skrevet Oktober 2, 2006 kjører med det på 20" felgane mine å eg... liker dem eg:) men kan jo henda eg er døv hehe.. lr du har for go hørsel:)
M6 Bjørn Skrevet Oktober 2, 2006 Skrevet Oktober 2, 2006 nankang kom bra på lista i fjor. sjekk bil&motor testeg kjøpte til 17" er 225 på di.. litt brett på slappseføre.. men ellers veldi bra.. Hva er bil&motor? link?
boost Skrevet Oktober 2, 2006 Skrevet Oktober 2, 2006 http://forbruker.no/bil/ sjå om du finner dekktester der.. eg må ut å sote ruter
skillbill Skrevet Oktober 2, 2006 Skrevet Oktober 2, 2006 jeg har Nan kang som sommer dekk, og de bråker sinnsykt, skal aldri ha de igjen, sats heller på en kjent merke! Er ikke Nankang et kjent merke da? billig og bråkete
frodekrs Skrevet Oktober 2, 2006 Skrevet Oktober 2, 2006 Så lenge interdekk har dekka på lager så går det fort. jeg bestillte akkurat to dekk derfra. bestillte dei på fredags ettermiddag og hadde dei her i ålesund på tirsdagen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå