BimmerKing Skrevet Oktober 3, 2006 Share Skrevet Oktober 3, 2006 Jeg har også hatt bilen min for salg en stund, men får tilbud om alle slags rare innbytter. Senest ikveld fikk jeg tilbud om å bytte i en Opel Astra.. Jeg lo så jeg skreik eg hadde ein Opel Astra... Den gjekk bedre enn din 520 gjere! Vet du hva Hylland? Jeg DRITER fullstendig i om den ratehaugen går 10 ganger bedre enn bilen min. Kjøper ikke skrOpel jeg. Vi har ett utrykk her om Opel Motorstoppklubb; "Opel å røst, fattigmannes trøst" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
krt_ Skrevet Oktober 3, 2006 Share Skrevet Oktober 3, 2006 Hadde E36'en til salgs 1 uke før jeg fikk første telefon. Var denne personen som kjøpte bilen til slutt Tror det er for mye biler på markedet, jeg har brukt 2 uker på å finne ny bil uten hell. men tror nå det skal gå i orden. Rett og slett for mye å velge i hvis man ikke er kresen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lagrinn Skrevet Oktober 3, 2006 Share Skrevet Oktober 3, 2006 jeg har hatt min ute på autodb og motorbørsen i to måneder, men NULL respons, så blir vell bare til og ha den tenker jeg lyst på en sprek bmw i grunn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Oktober 3, 2006 Share Skrevet Oktober 3, 2006 jeg har hatt min ute på autodb og motorbørsen i to måneder, men NULL respons, så blir vell bare til og ha den tenker jeg lyst på en sprek bmw i grunn Med mindre bilen ikke er helt ukurant (spesielt teknisk) er det i prinsippet og generelt uttalt kun prisen som er for høy. Mange har urealistiske forventninger til hva deres biler er verdt i dagens marked og hvis ingen viser interesse for bilen er nok prisen ganske enkelt for høy. Et helt annet poeng er at alle har en smertegrense for hvor lavt man ønsker å gå med prisen når bilen skal selges... på et eller annet tidspunkt er det kun økonomisk forsvarlig å beholde bilen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///frank Skrevet Oktober 3, 2006 Forfatter Share Skrevet Oktober 3, 2006 Jeg har også hatt bilen min for salg en stund, men får tilbud om alle slags rare innbytter. Senest ikveld fikk jeg tilbud om å bytte i en Opel Astra.. Jeg lo så jeg skreik eg hadde ein Opel Astra... Den gjekk bedre enn din 520 gjere! Vet du hva Hylland? Jeg DRITER fullstendig i om den ratehaugen går 10 ganger bedre enn bilen min. Kjøper ikke skrOpel jeg. Vi har ett utrykk her om Opel Motorstoppklubb; "Opel å røst, fattigmannes trøst" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet Oktober 3, 2006 Share Skrevet Oktober 3, 2006 Ja, det er vanskelig å selge bil om dagen.. Ihvertfall om du har noe spesielt. Men men, det dukker vel opp noen en gang vil jeg tro. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Z3 Skrevet Oktober 3, 2006 Share Skrevet Oktober 3, 2006 Spiller det noen rolle for selgeren at det er kjøperens marked for tiden? Når man skal handle inn en ny bruktbil kan man jo kjøpe like billig som man solgte..... Det var en som skrev at Opel Astra er en fornuftig bil, men fornuft og bil hører ikke sammen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet Oktober 3, 2006 Share Skrevet Oktober 3, 2006 Har personlig en oppfatning av at det er vanskeligere å selge bil før vinteren, enn det er før sommeren. Når sola titter fram og det går mot sommer er det storsesong i bilsalg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas1 Skrevet Oktober 3, 2006 Share Skrevet Oktober 3, 2006 Jeg har også erfaring av at det er lettere å selge om våren som Balleknalle skriver. Det er et aller annet som skjer med våren og bilkjøp. I tillegg hjelper det lite at "halve norge" skal importere hver sin bil for å spare penger på bilkjøpet, noe som igjen resulterer i for mange bruktbiler her hjemme, metning av markedet og enda lavere bruktbilpriser... Bra for de som kjøper, men kjedelig for de som selger. Det interessante er når kjøperen av importbilen skal selge sin bil og finner ut at det han sparte på å importere bilen ikke blir tilgjengelig ved salg igjen allikevel på grunn av metning i markedet i mellomtiden (og altså lavere priser og tungt å selge)... Ellers har Fredrik et godt poeng i at det er til syvende og sist må være prisen som er for høy hvis det er vanskelig å selge. Kjell Z3 skrev fornuft og bil hører ikke sammen He-he. Stemmer det. Dårlig butikk å være bilinteressert . . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
subben Skrevet Oktober 4, 2006 Share Skrevet Oktober 4, 2006 prisnivået på enkelte biler har vel ligget litt kunstig høyt en stund. Golf 3'ere sank jo plutselig fra rundt 50 ned til rundt 25 her for en tid tilbake siden. Sikkert det samme med disse a4'erne, har vel kommet et påkrevet prisfall. Skru prisen ned, så får du solgt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///frank Skrevet Oktober 4, 2006 Forfatter Share Skrevet Oktober 4, 2006 da har eg endelig solgt audien og kan satse på bmw at...den reiser imorgen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anni85 Skrevet Oktober 4, 2006 Share Skrevet Oktober 4, 2006 ja...opplevdee det samme her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BimmerKing Skrevet Oktober 4, 2006 Share Skrevet Oktober 4, 2006 da har eg endelig solgt audien og kan satse på bmw at...den reiser imorgen Grattis Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///frank Skrevet Oktober 4, 2006 Forfatter Share Skrevet Oktober 4, 2006 da har eg endelig solgt audien og kan satse på bmw at...den reiser imorgen Grattis takker ska bli godt med bmw at Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BimmerKing Skrevet Oktober 5, 2006 Share Skrevet Oktober 5, 2006 Det tror jeg på Kommer aldri noe annet på tunet her uten at vi har minst to biler, så far kan få BMW-dosen sin hver dag "Må ha det, bare MÅ ha det" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå