ollilur Skrevet Oktober 5, 2006 Share Skrevet Oktober 5, 2006 hoff dokker ekke den eneste, har hatt bmw t salgs ei go stund nå. shønne ikke koffer æ ikke får solgt den, den e jo billi, å med litt arbeid er det en bra bil... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BimmerKing Skrevet Oktober 5, 2006 Share Skrevet Oktober 5, 2006 Det største problemet med din bil, ollilur, er at den ikke er kjørbar. Hadde den vært det, og vært litt nærmere meg, så hadde jeg kansje kjøpt den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ollilur Skrevet Oktober 5, 2006 Share Skrevet Oktober 5, 2006 Det største problemet med din bil, ollilur, er at den ikke er kjørbar. Hadde den vært det, og vært litt nærmere meg, så hadde jeg kansje kjøpt den hm.... tja det hadde jo vert en fordell.. men har jo ikke tid til å koble den opp:( men uansett så er det billi... er mye deler her osv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BimmerKing Skrevet Oktober 5, 2006 Share Skrevet Oktober 5, 2006 Joda, det er ikke spesiellt dyrt, men det blir så inn i h&&%¤#& langt å reise for meg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ollilur Skrevet Oktober 5, 2006 Share Skrevet Oktober 5, 2006 Joda, det er ikke spesiellt dyrt, men det blir så inn i h&&%¤#& langt å reise for meg kan sendes:) det er det som er det fine m at det finne hurtigrute eller fraktbåt vettu:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BimmerKing Skrevet Oktober 5, 2006 Share Skrevet Oktober 5, 2006 Kjøper ikke bil usett, det er en regel jeg har satt til meg selv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ollilur Skrevet Oktober 5, 2006 Share Skrevet Oktober 5, 2006 tja sant så sant... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Odd-M Skrevet Oktober 5, 2006 Share Skrevet Oktober 5, 2006 Definitivt kjøpers marked for tiden. Definitivt mange "luringer" som tror bilen er verdt sin egen vekt i gull. Definitivt mange som legger ut bilen til høy pris i håp om at det skal dukke opp en "luring" som kjøper. Det er de ekte luringene i mine øyne. Definitivt.. Jeg pleier å lete i den øvre delen av de 1/3 billigste, hvis dere forstår hva jeg mener. ollilur: Litt for mange usikkerhetsmoment med kjærra. Hvis det er så "enkelt" å fikse så sett sammen greia sjøl davel. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellingsen B. Skrevet Oktober 5, 2006 Share Skrevet Oktober 5, 2006 Alt til sin pris..Hittils har jeg gjerne betalt litt ekstra for for å få en bmw jeg selv er superfornøyd med og som har riktig utstyr. Er ikke alltid man prøver å lure andre med å sette høy pris..Kan være at bilen er mer påkostet etc (vet at man ikke alltid skal få igjen disse pengene) men selv betaler jeg gjerne ekstra for en best mulig bil som sagt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ollilur Skrevet Oktober 5, 2006 Share Skrevet Oktober 5, 2006 Definitivt kjøpers marked for tiden. Definitivt mange "luringer" som tror bilen er verdt sin egen vekt i gull. Definitivt mange som legger ut bilen til høy pris i håp om at det skal dukke opp en "luring" som kjøper. Det er de ekte luringene i mine øyne. Definitivt.. Jeg pleier å lete i den øvre delen av de 1/3 billigste, hvis dere forstår hva jeg mener. ollilur: Litt for mange usikkerhetsmoment med kjærra. Hvis det er så "enkelt" å fikse så sett sammen greia sjøl davel. for d første, har ingen såm kan hjelpe til med det, har aldri jort d før, å har ikke peiling, e bare 17. å for d andre, har ikke koblingsjema. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///frank Skrevet Oktober 5, 2006 Forfatter Share Skrevet Oktober 5, 2006 Det tror jeg på Kommer aldri noe annet på tunet her uten at vi har minst to biler, så far kan få BMW-dosen sin hver dag "Må ha det, bare MÅ ha det" audien var go bil det men ikke det same som bmw.men for se ka eg finner av bmw til salgs... bmw blir det VERFALL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BimmerKing Skrevet Oktober 5, 2006 Share Skrevet Oktober 5, 2006 Definitivt kjøpers marked for tiden. Definitivt mange "luringer" som tror bilen er verdt sin egen vekt i gull. Definitivt mange som legger ut bilen til høy pris i håp om at det skal dukke opp en "luring" som kjøper. Det er de ekte luringene i mine øyne. Definitivt.. Jeg pleier å lete i den øvre delen av de 1/3 billigste, hvis dere forstår hva jeg mener. ollilur: Litt for mange usikkerhetsmoment med kjærra. Hvis det er så "enkelt" å fikse så sett sammen greia sjøl davel. for d første, har ingen såm kan hjelpe til med det, har aldri jort d før, å har ikke peiling, e bare 17. å for d andre, har ikke koblingsjema. Koblingskjema finner du på nett. Greier du ikke å lese det, er det mer problematisk. Men det ligger rephåndbøker både fra Haynes og Bentley på nett Send meg en PM, så skal du få linker av meg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ollilur Skrevet Oktober 5, 2006 Share Skrevet Oktober 5, 2006 Definitivt kjøpers marked for tiden. Definitivt mange "luringer" som tror bilen er verdt sin egen vekt i gull. Definitivt mange som legger ut bilen til høy pris i håp om at det skal dukke opp en "luring" som kjøper. Det er de ekte luringene i mine øyne. Definitivt.. Jeg pleier å lete i den øvre delen av de 1/3 billigste, hvis dere forstår hva jeg mener. ollilur: Litt for mange usikkerhetsmoment med kjærra. Hvis det er så "enkelt" å fikse så sett sammen greia sjøl davel. for d første, har ingen såm kan hjelpe til med det, har aldri jort d før, å har ikke peiling, e bare 17. å for d andre, har ikke koblingsjema. Koblingskjema finner du på nett. Greier du ikke å lese det, er det mer problematisk. Men det ligger rephåndbøker både fra Haynes og Bentley på nett Send meg en PM, så skal du få linker av meg PM:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet Oktober 8, 2006 Share Skrevet Oktober 8, 2006 Jeg prøver å kjøpe meg en bil for tiden, men ønsker jo og få den til best mulig pris så siden det er høst vet jeg at interessen ikke er så stor så har gitt bud og har is i magen og håper selger gir etter tilslutt. Er mange som har følelser for sin bil og derfor ikke ser småfeil og trur de er verdt mer enn de er. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anni85 Skrevet Oktober 8, 2006 Share Skrevet Oktober 8, 2006 solgte min audi a3 for et halvt år siden, og folk var jo gale. hadde etter en uke ca 15 interresserte kjøpere. så min erfaring er at det er lett å selge bil for tiden. men jeg var nok litt heldig lykke til med salget Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå