sugress Skrevet Oktober 2, 2006 Share Skrevet Oktober 2, 2006 noen som vet mail adresse til gsbildeler, eller en kontaktperson der? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørn 320 Skrevet Oktober 2, 2006 Share Skrevet Oktober 2, 2006 Ring og spør... 71 26 67 77 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M6 Bjørn Skrevet Oktober 2, 2006 Share Skrevet Oktober 2, 2006 post@gsbildeler.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Andreas| Skrevet Oktober 2, 2006 Share Skrevet Oktober 2, 2006 http://www.gsbildeler.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sugress Skrevet Oktober 2, 2006 Forfatter Share Skrevet Oktober 2, 2006 telefonnummer har de på sidene ja, men ringer ikke klokken seks på kvelden. hjemmesida vet jeg fra før! og jeg ville ha mailadresse fortest mulig. så takk til deg som tok deg bry til å gi meg adressen, istede for et dumt svar! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fre Skrevet Oktober 2, 2006 Share Skrevet Oktober 2, 2006 Hvorfor ikke bare handle litt billigere? www.koed.dk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TEM Skrevet Oktober 2, 2006 Share Skrevet Oktober 2, 2006 post@gsbildeler.no Den har jeg prøvd også,uten og få noe svar tilbake Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anderslien Skrevet Oktober 2, 2006 Share Skrevet Oktober 2, 2006 Hvorfor ikke bare handle litt billigere? www.koed.dk Når jeg går på koed.dk siden, og velger E34 og alt det der og går på nye deler, og trykker på noe der, så kommer det er nytt vindu med ingenting i. Helt hvitt. Kommer sånn på alle nye deler. På brukte deler får jeg opp noe da. Noe klikk med siden deres eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Oktober 2, 2006 Share Skrevet Oktober 2, 2006 telefonnummer har de på sidene ja, men ringer ikke klokken seks på kvelden.hjemmesida vet jeg fra før! og jeg ville ha mailadresse fortest mulig. så takk til deg som tok deg bry til å gi meg adressen, istede for et dumt svar! Jeg syns ingen svar her var dumme, da alle svarene gav deg kontaktinformasjon. Du kan sende en mail til Jonny@gsbildeler.no ! Han får jeg alltid svar fra.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fre Skrevet Oktober 2, 2006 Share Skrevet Oktober 2, 2006 Hvorfor ikke bare handle litt billigere? www.koed.dk Når jeg går på koed.dk siden, og velger E34 og alt det der og går på nye deler, og trykker på noe der, så kommer det er nytt vindu med ingenting i. Helt hvitt. Kommer sånn på alle nye deler. På brukte deler får jeg opp noe da. Noe klikk med siden deres eller? hmmm... nei, blir ikke noe feil fra min maskin hjemme.. og ikke på jobb... ikke hørt om andre som plages med det du nevner heller... hmm.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Oktober 2, 2006 Share Skrevet Oktober 2, 2006 Bare sånn når vi først er inne på Koed. Når skal sidene oppdateres? Jeg snakket med Daniel før han sluttet og da skulle siden oppdateres med blandt annet flere deler på E60.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fre Skrevet Oktober 2, 2006 Share Skrevet Oktober 2, 2006 Bare sånn når vi først er inne på Koed. Når skal sidene oppdateres? Jeg snakket med Daniel før han sluttet og da skulle siden oppdateres med blandt annet flere deler på E60.. Godt spørsmål.. det er vel noen oppdateringer rundt hjørnet, men om det blir så mye E60/61 er jeg ikke sikker på.. men vi skaffer jo alt det originale fra BMW da.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Oktober 2, 2006 Share Skrevet Oktober 2, 2006 Ja, okei.. Daniel ringte meg nemlig og spurte om jeg kunne ta bilder av delene han skaffet fra BMW til meg, slik at han kunne legge de ut på siden. Jeg sendte han bilder og noe beskrivelse.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rolfi Skrevet Oktober 2, 2006 Share Skrevet Oktober 2, 2006 Hvorfor ikke bare handle litt billigere? www.koed.dk Når jeg går på koed.dk siden, og velger E34 og alt det der og går på nye deler, og trykker på noe der, så kommer det er nytt vindu med ingenting i. Helt hvitt. Kommer sånn på alle nye deler. På brukte deler får jeg opp noe da. Noe klikk med siden deres eller? Jeg hadde det problemet med Firefox før, men det gikk fint når jeg brukte Internet Explorer. Nå ser det ut til å funke med Firefox tho! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Oktober 2, 2006 Share Skrevet Oktober 2, 2006 hmmm... nei, blir ikke noe feil fra min maskin hjemme.. og ikke på jobb... ikke hørt om andre som plages med det du nevner heller... hmm.. Har alltid noe trøbbel med sidene deres jeg også. Må nesten bruke IE6 om man vil få noe fornuftig info utav de.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå