TCCW Skrevet Oktober 3, 2006 Share Skrevet Oktober 3, 2006 Hvis du vil gå for perfeksjon, eller så bra en 4dørs e30 kan se ut (i mine øyne), så kaster du den vinga i fjorden, selger felgene og setter på m-tech 2 kit og 17" alpina felger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet Oktober 3, 2006 Share Skrevet Oktober 3, 2006 Se her ja. To flotte E30'r her gitt.. Kunne godt tatt en av de jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.Wenaas Skrevet Oktober 3, 2006 Share Skrevet Oktober 3, 2006 hva slags hekkfanger har den svarte E30? har en E30 cab '86 før facelift som jeg ønsker en slik hekkfanger på. noen som veit? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet Oktober 3, 2006 Share Skrevet Oktober 3, 2006 Flotte bilder og biler ja Som du sa så trenger bilen din et par diskre sideskjørt for å følge linjene fra fronten vidre.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JoeNasty Skrevet Oktober 3, 2006 Share Skrevet Oktober 3, 2006 2 ekstremt flotte biler!!Blir mer og mer hypp på e30 selv når jeg ser sånn som dette! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Andreas| Skrevet Oktober 3, 2006 Share Skrevet Oktober 3, 2006 Det ver to meget pene E30. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ollilur Skrevet Oktober 3, 2006 Share Skrevet Oktober 3, 2006 niiiice:) bilen blei rå når du blei færdi:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ViBe^ Skrevet Oktober 3, 2006 Forfatter Share Skrevet Oktober 3, 2006 Many tnx! Hekkskjørtet på den sorte er en orginal ac schnitzer bakfanger, noe som jeg lenge har hatt under vurdering på min! Det bikker liksom mellom den og mtech 2. Kanalene på e30 går veldig langt inn mot bilen og ser da derfor veldig høy ut selv om den er senket! Ser helt klart på begge bilene at det mangler noe der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hylland Skrevet Oktober 3, 2006 Share Skrevet Oktober 3, 2006 Dritkult at de har samme bil då... Meine nokon av dekan at det er den andre som har finest bil eller er det kvar dekans bil som er finast??? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ViBe^ Skrevet Oktober 3, 2006 Forfatter Share Skrevet Oktober 3, 2006 Dritkult at de har samme bil då... Meine nokon av dekan at det er den andre som har finest bil eller er det kvar dekans bil som er finast??? Snakker ikke så mye om det der egentlig.. bare styrer med hver sin bil liksom Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
karlsen Skrevet Oktober 4, 2006 Share Skrevet Oktober 4, 2006 så jækla pene... inspirasjon til tusen å hente her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vidello Skrevet Oktober 6, 2006 Share Skrevet Oktober 6, 2006 Hehe, syns no sjøl at brudere he den finaste bilen no da , Men min enokje ferdi enda so håpe no me skal stille ca likt dær Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW_Racing Skrevet Oktober 6, 2006 Share Skrevet Oktober 6, 2006 Jeg og broderen tok også noen bilder av våre E-30. Men likte de bildene jeg så nå mye bedre Det var noen Steike fine E-30 vertfall !! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[space] Skrevet Oktober 7, 2006 Share Skrevet Oktober 7, 2006 Så pene ut! Men spørs vel om du får godkjent bilen din med de felgene? De stikker jo utenfor skjermene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
prebols Skrevet Oktober 15, 2006 Share Skrevet Oktober 15, 2006 Pene E30er Til salgs noen av dem? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå