Gå til innhold

Vil senke bilen, hvilke merker er bra?


mbrothe
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 42
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Jeg vil anbefale deg å kjøpe enten H&R, Bilstein eller Eibach. Det er kvalitetsmerker og koster ikke så mye mer enn andre merker.

Jeg er en av de som har dårlige erfaringer med Apex på min E30. Jeg syntest de holder Jamexkvalitet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har jamex 50\35 med bilstein spring å er ikke fornøyd, demperne blir bunnet hele tiden, høres ut som om bilen blir knust hver gang det er litt skarp kant. ringte auto trio der jeg handlet de, å han sa at jeg bare må kaste de fjørene, å bytte til h&r el eibach...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

demperne bør byttes uavhengig av senkehøyden dersom du vil ha best mulig ytelse utav senkefjærene.

når det er sagt så sier H&R og Eibach at deres respektive Sport springs og Pro-Kit (H&R og Eibach's sett som senker minst) kan brukes i kombinasjon med originale dempere. allikevel vil de originale demperne bli litt fortere slitt enn med originale fjærer..

kjøper du H&R Race eller Eibach Sportline så anbefales det absolutt et demperbytte. originaldemperne vil i dette tilfellet bli slitt såpass fort at de må byttes innen kort tid allikevel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har FK justerbart på min bil... Virker bra til vanlig bruk... Hadde vanlige senkefjører fra før (vet ikke merke) men forskjellen var enorm...

Kjøpte fra KOED i danmark (www.koed.dk) fikk med TüV papirer osv...

De har en del alternativer på sidene sine, så du kan sikkert finne noe du liker der...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor er det ikke fler som prøver KW. Den høydejusterbare variant 1 Inox-line er jo grunnversonen av det kittet som brukes på BMWer i racing serier. Har kjørt med det settet nå snart i tre år, og er meget fornøyd.

Hva koster et slikt sett da? og hvem er det som selger de?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjøpet mitt sett fra et firma som nå er nedlagt, og ga den gang 9000 kroner for settet. Hvis jeg ikke tar feil, er norsk bildelsenter (Volkswagen/Audi) hovedimportør av slike sett i Norge, har selv snakket med dem, og de leverer KW til alle biler.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...