Gå til innhold

GS Bildeler - Dårlig!

sugress
 Share

Anbefalte innlegg

Problemet her er jo at alle disse lyktene har like dårlig passform, så de kunne ikke ha sendt deg et nytt sett heller - det ville vært like dårlig. Kanskje med unntak av loddingene. Det burde igrunnen vært opplyst på forhånd at passformen er litt så som så.. eller ihvertfall at det kreves litt jobb for å få de bra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 48
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

er helt enig med det "E-36 328" sier.

spiller ikke rolle om man har handlet for 100k, eller for 100,- og blir tatt godt imot. man skal bli tatt like godt imot uansett.

det er ofte førsteinntrykk som påvirker mest.

selvfølgelig var det hyggelig at jeg fikk til svar at jeg kan returnere varen og få pengene tilbake.

men det skulle bare mangle!!

det er det lille ekstra som gjør det attraktivt å være kunde.

hva vet GS om mine planer. at jeg kanskje hadde planlagt å handle for 200.000,- etter jul.

men nå handler jeg kanskje andre plasser.

er ingen unnskyldning at man har det travelt. da får man bare ansette flere kundebehandlere!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns ikke dette er det man kaller dårlig kundebehandling, at de kunne opplyst om at produktet må tilpasses for å få et ordentlig resultat er en annen ting.

Du fikk et kort og presist svar fra GS bildeler, der de informerte at hvis man ikke var fornøyd, så var det bare å returnere varen. som andre sa hadde dette vært et mer useriøst firma hadde du nok ikke fått svar via mail.

Personlig har jeg ingenting annet en god erfaring med GS, ekstemt rask levering, god hjelp og rask på mail.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

gs er utrolig bra på kundbehandling. noen feil gjør vel de som alle andre. men tar du de opp med de so blir du tatt veldig seriøst og får tebakemelding på det.

denne mailen var ikke bra nok synest jeg. men det er som det blir sakt her.. ett sykt stress der ute og de er "unnskylt" litt for det. de gjør alt for att vi skal få det vi vil ha til fortes mulig tid.

jeg handler mye der og kommer nok til og gjøre det i fremtiden og vil jeg tro ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har aldri brukt mail til GS-Bildeler, men de gangene det har vært problem har jeg funnet frem telefonen og ringt de. Alltid blide og hyggelig de jeg har pratet med.

Blir vel ofte litt upersonlig med mail uansett.

Er nok av firma som ikke gidder å svare på mail, så jeg så ikke noe problem med det svaret der. Har i allefall ikke skremt meg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

faen til syting på grunn av noen baklykter du får tilbake penga dine hva er det du vil de skal si unnskyld det skal ikke gjenta seg.servicen hos gs er super har aldri hatt noe problemer.du får sikkert ikke noe bedre andre steder da får du handle orginal deler i stede.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

faen til syting på grunn av noen baklykter du får tilbake penga dine hva er det du vil de skal si unnskyld det skal ikke gjenta seg.servicen hos gs er super har aldri hatt noe problemer.du får sikkert ikke noe bedre andre steder da får du handle orginal deler i stede.

Hvis du hadde hatt litt innsikt i hva den generelle kunden legger til grunn for tilfredshet ved kjøp, også med tanke på et lojalt kundeforhold, ville du også sett at denne mailbesvarelsen ikke var den mest taktiske. Hovedsaklig er det her snakk om ordlegging, og ikke om varen blir returnert eller ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja, kundebehandlinga var jo ikke så altfor jævlig.

blir likevell sur når jeg legger ut om et gjennomført dårlig produkt, og får et så kaldt og kjapt svar.

men hadde dere, som meg og Stonescream, prøvd disse lyktene, ville dere forstått min frustrasjon.

Er ikke vits å selge noe slik. Setter bare GS i et dårlig lys.

Har ikke hatt BMW så veldig lenge, men jeg vet at det blir BMW fremover i årene, og muligens vil jegvurdere å kjøpe deler fra andre firma, når jeg får et førsteinntrykk som dette.

jeg betaler gladelig ekstra for bedre kvalitet.

På eskene står det : Ja Ja Lights.

Sier kankje det meste

kanskje det skulle stått "Jalla" Lights? 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...