Gå til innhold

"innbrudd" i bilen i natt

milhouse
 Share

Anbefalte innlegg

Lurer på en ting. Da jeg parkerte i går kveld hadde jeg tydligvis glemt å lukke passasjer vinduet foran. I det hodet traff puten litt senere hørte jeg en alarm som ulte. Gikk å tittet å det var min bil som blinket og ulte, så ble kraftig forbanna fordi jeg trodde noen hadde bulka i den.

Men det var en IDIOT som hadde brukt det åpne vinduet til å lete i hanskerommet, der fant han en ipod. I midtarmlenet fant han heldigvis ikke telefonen som er koblet til anlegget. Var tatt ut av ladern og lagt under noen kort.

Det jeg lurer på er om det er noe vits å politiannmeldet det??

Selv om tyven er er idiot med store bokstaver er jo også jeg det når jeg parkere i oslo sentrum med åpent vindu.

Tyven har fikla mye rundt så det er garantert fingeravtrykk på handsfriladern, hanskerommet, midtalarmlnet og ett parkeringskort de har bøyd.

Noen meninger?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

uten at jeg veit det, er det så lurt å rapportere at du hadde innbrudd i bilen fordi du glemte å lukke vinduet? man får jo dyrere forsikring ved å ikke ha garasje, tør ikke tenke på hva et åpent vindu gjør ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ipoden driter jeg i. Har ikke tenkt å meld fra til forsikringsselskapet.

Men det at en person tar seg inn i bilen min(selv om det ikke var så vanskelig :oops: ) er det som irriterer meg. Er jo ikke hans ting selv om vinduet mitt er åpent.

Hvis politiet gidder å ta fingeravtrykk og han tidliggere har gjort noe er det jo fint om han får med seg dette på rullebladet også.

Samtidig kan jeg da senere våkne opp til enn oppskrapet bil kanskje.

Men det jeg egentlig lurer på er om politier gidder å bry seg om en bagatell som dette!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bruk litt interiørpleie og fjerne fingermerkene og andre spor du.. det er ikke noe som burde anmeldes etter min mening.. :)

Jeg tror politiet blir SVÆRT lite imponert over at du lot vinduet stå åpent. Forstår nesten han narkisen som gjorde det, han var jo omtrent invitert.. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vær glad ikke ett eller annet tæggehue tømte sprayboksen inn i bilen isteden eller en full morromann tømte noe annet i den....

kjipt med allt som blir stjålet,men kunne gått værre.

politiet har jeg null tillit til i tyverisaker,med mindre du hadde et kjennt maleri i bilen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er kjempe glad det ikke skjedde noe ordentlig. Vinduet var faktisk bare åpent i under 1 time.

Hadde det skjedd 10 minutter før hadde jeg sittet i stuen og da hadde det bare vært å løpe ned en etasje. Vet at jeg da ikke hadde tenkt rasjonelt og hadde tatt med meg en bandy kølle for å finn ut hvem av oss som var sterkeste. :twisted:

Men i ettertid er jeg glad for at det ikke skjedde, var jo bare en bagatell.

Men hadde personen kunne blitt tatt hadde jeg blitt glad, men virker som det ikke er noe vits!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ring ned å hør. koster bare tellerskrittene. de gir nok beskjed om det blir gjort noe eller går rett i henlagtbunken.

er for gjort.har kommet ned i garasjen og oppdaget at jeg har glemt å låse el hatt vinduene oppe flere ganger. har hatt flaks hittil. har forøvrig alltid tømt bil og rollon opprulla så de kan se at det er ingenting å hente i bagasjen heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Politiet bruker ikke særlig ressurser på slike saker lenger..så tviler på at dem får tatt personen!

Uansett KJIPT med innbrudd!

Dette er nok ikke politiets feil, men folkene som styrer dette landet. Det blir desverre gitt alt for lite midler og ressurser til Politiet..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...