|Andreas| Skrevet Oktober 4, 2006 Share Skrevet Oktober 4, 2006 Gumball er tøft. Takker for alle linkene samlet på ett sted Ang. Alex Roy så er han en meget morsom person. Bare gjør et "team polizei" søk på video.google å se! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tech9 Skrevet Oktober 4, 2006 Share Skrevet Oktober 4, 2006 Lastet ned disse episodene etterhvert som de ble sendt jeg, å jeg synes ikke alt var like underholdende akkurat. De 2-3 første episodene var ikke så ille, men de 3 siste var kjedelige..lite fokus på biler/kjøring, men desto mer på ablegøyer og tull. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jani Skrevet Oktober 4, 2006 Share Skrevet Oktober 4, 2006 hadde gumball fra 2000.. faen så rått..!! blir bare bedre og bedre:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Oktober 4, 2006 Share Skrevet Oktober 4, 2006 hadde gumball fra 2000.. faen så rått..!! blir bare bedre og bedre:D Jeg mener det er fra denne sesongen at vi i en av filmene følger en gul E36 M3 med kompressor eller turbo... og duden i pasasjersetet sitter og jokker med en maske (grisetryne med politihatt). Vi er bl.a med når de kjører fra politiet et eller annet sted i USA (artig innslag) og vi ser at en Ferrari (tror jeg) mister det ene bakhjulet i høy hastighet. Noen som har denne filmen i dag ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SanMiguel Skrevet Oktober 4, 2006 Share Skrevet Oktober 4, 2006 finner bare 1-5 på xspy osv.. noen som har funnet episode 6 ute på nettet nedlastbart Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet Oktober 4, 2006 Share Skrevet Oktober 4, 2006 Da har jeg sett de 4 første ihvertfall.. Artig å se på, og bilkjøringa er jo ikke så artig, det er jo alt rundt som gjør det artig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Oktober 4, 2006 Share Skrevet Oktober 4, 2006 Jeg mener det er fra denne sesongen at vi i en av filmene følger en gul E36 M3 med kompressor eller turbo... og duden i pasasjersetet sitter og jokker med en maske (grisetryne med politihatt). Vi er bl.a med når de kjører fra politiet et eller annet sted i USA (artig innslag) og vi ser at en Ferrari (tror jeg) mister det ene bakhjulet i høy hastighet. Noen som har denne filmen i dag ? Dado og Justin fra DTMPower.net ja. Jeg tror jeg har filmen du snakker om. Ca. 2 x 350MB. Må nok spores opp på en eller annen harddisk et sted. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrZZ Skrevet Oktober 4, 2006 Share Skrevet Oktober 4, 2006 finner bare 1-5 på xspy osv.. noen som har funnet episode 6 ute på nettet nedlastbart Hvis du bruker firefox (eller rett og slett vil ha noe BEDRE enn Internet Explorer), så kan du bruke denne extension: http://javimoya.com/blog/youtube_en.php Den lar deg laste ned filmer ifra disse stedene: Angry Alien, Blennus, Blip.tv, Break.com, Dailymotion, Double Agent, eVideoShare, Free Video Blog, Google Video, Grinvi, iFilm, Keiichi Anime Forever, Metacafe, MySpace, MySpace Video Code, Putfile, Totally Crap, vidiLife, vSocial, AnimeEpisodes.Net, Badjojo, Blastro, Bofunk, Bolt, Castpost, CollegeHumor, Current TV, Dachix, Danerd, DailySixer.com, DevilDucky, Double Agent, EVTV1, FindVideos, Hiphopdeal, Kontraband, Lulu TV, Midis.biz, Music.com, MusicVideoCodes.info, Newgrounds, NothingToxic, PcPlanets, Pixparty, PlsThx, Revver, Sharkle, SmitHappens, StreetFire, That Video Site, VideoCodes4U, VideoCodesWorld, VideoCodeZone, Vimeo, Yikers YouTube and ZippyVideos. De fleste filmene kommer ned som FLV (flash movie), og man kan lese mer på nettsiden der om hvordan spille av dem. -- Filmene fra gumball (de her), kan man også bl.a. laste ned i AVI-format ved å bruke dette extension. God fornøyelse! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Oktober 5, 2006 Share Skrevet Oktober 5, 2006 Dado og Justin fra DTMPower.net ja. Jeg tror jeg har filmen du snakker om. Ca. 2 x 350MB. Må nok spores opp på en eller annen harddisk et sted. Ja.. når du skriver det... husker jeg at det var de gutta fra dtmpower... ... Jeg hadde filmen på en av harddiskene som dessverre måtte reformateres etter en større feil. Den gamle Gumballfilmen virket mer fandenvoldsk og morsom enn de nyere filmene... ikke minst var det mer og heftigere kjørescener... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet Oktober 5, 2006 Share Skrevet Oktober 5, 2006 Jeg har en DVD med Dado og gjengen, og det er en del fra Gumball der. Skulle gjerne lagt den ut på nett, men det skjønner jeg ingenting av.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tech9 Skrevet Oktober 5, 2006 Share Skrevet Oktober 5, 2006 Jeg mener det er fra denne sesongen at vi i en av filmene følger en gul E36 M3 med kompressor eller turbo... og duden i pasasjersetet sitter og jokker med en maske (grisetryne med politihatt). Vi er bl.a med når de kjører fra politiet et eller annet sted i USA (artig innslag) og vi ser at en Ferrari (tror jeg) mister det ene bakhjulet i høy hastighet. Noen som har denne filmen i dag ? Mischief 3000 heter filmen du tenker på antar jeg. Jeg har den på DVD, og ja, den er en god del mer underholdende enn de episodene fra i år. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jcvold Skrevet Oktober 5, 2006 Share Skrevet Oktober 5, 2006 var det ikke "players run" de kjørte med den gule m3`en? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Oktober 5, 2006 Share Skrevet Oktober 5, 2006 Mischief 3000 heter filmen du tenker på antar jeg. Jeg har den på DVD, og ja, den er en god del mer underholdende enn de episodene fra i år. Ja... det er den filmen... fant dermed hurtig også en teaser... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Oktober 6, 2006 Share Skrevet Oktober 6, 2006 var det ikke "players run" de kjørte med den gule m3`en? Nei, de kjørte Players Run med en helt original blå E36 M3. Den som senere ble lysegul med turbo - og som faktisk brukes i løp.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chriso Skrevet Oktober 6, 2006 Share Skrevet Oktober 6, 2006 Noen som vet hva det koster å være med? Og hva som må til? Er det bare å melde seg på, eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå