Gå til innhold

Gumball 3000 2006 - Extreme TV episodene

ErikS
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 69
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hmmm... jeg er ikke så veldig imponert over Gumball konseptet (det er rimelig dekadent)... så det mest interessante var at de brukte et Antonov An-124 fraktfly. Dette flyet er verdens nest største fraktfly og har en maksimal take-off vekt på 405 tonn. Storebroren Antonov An-225 har en maksimal take-off vekt på 640 tonn. Man kan som vist i filmen leie disse flyene, men det er temmelig stive priser. Som en bonus er imidlertid Antonov An-124 konstruert så det kan lande på gress... 8)

Antonov An-124

Antonov-AN124-100.1.jpg

Antonov An-225

an225no1.jpg

Du er en skrue Fredrik ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmm... deltagelsesavgiften er altså ikke mindre enn ca. 350000,- norske kroner... det er mange penger for å være levende reklame for eventselskapet... kanskje noe for Tommy Sharif ?... :lol:

He He.. jeg vet i alle fall en bil som har melt seg på,fått adgangs passet og betalt start avgiften! .... :lol: tror jeg vet noen som gleder seg til en tidlig vår i varmere land i full gass :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvem? Åssen bil? :o

Jeg går ut i fra at det er Tommy Sharif det er snakk om her. Men jeg vet ikke. Kan ikke slenge noen ordentlige fakta på bordet?!

Hadde vært artig hvis det var en på forumet her som deltok også........

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvem? Åssen bil? :o

Jeg går ut i fra at det er Tommy Sharif det er snakk om her. Men jeg vet ikke. Kan ikke slenge noen ordentlige fakta på bordet?!

Hadde vært artig hvis det var en på forumet her som deltok også........

Hehe. Tipper det er personen som selv skrev innlegget det er snakk om.. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

La meg legge til at det kun er gjetting fra min side. E-30 big har alltid heftige prosjekter på gang, og med slike prosjekter og morokjøring som han driver med så tror jeg han har guts nok til Gumball også. ;)

kødder du? håper det er med BMW`en han skal delta isåfall ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 years later...
  • 8 months later...
Hmmm... jeg er ikke så veldig imponert over Gumball konseptet (det er rimelig dekadent)... så det mest interessante var at de brukte et Antonov An-124 fraktfly. Dette flyet er verdens nest største fraktfly og har en maksimal take-off vekt på 405 tonn. Storebroren Antonov An-225 har en maksimal take-off vekt på 640 tonn. Man kan som vist i filmen leie disse flyene, men det er temmelig stive priser. Som en bonus er imidlertid Antonov An-124 konstruert så det kan lande på gress... 8)

Antonov An-124

Antonov-AN124-100.1.jpg

Antonov An-225

an225no1.jpg

http://jp.dk/indland/article1947769.ece

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg mener det er fra denne sesongen at vi i en av filmene følger en gul E36 M3 med kompressor eller turbo... og duden i pasasjersetet sitter og jokker med en maske (grisetryne med politihatt). Vi er bl.a med når de kjører fra politiet et eller annet sted i USA (artig innslag) og vi ser at en Ferrari (tror jeg) mister det ene bakhjulet i høy hastighet. Noen som har denne filmen i dag ?

Mischief 3000 heter filmen du tenker på antar jeg. Jeg har den på DVD, og ja, den er en god del mer underholdende enn de episodene fra i år.

mischief3000small.jpg

Det hadde vært kjekt å sett den filmen, det er biler som skal fram i lyset ikke all festinga dis :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...