Anni85 Skrevet Desember 2, 2006 Share Skrevet Desember 2, 2006 Latterlig hele greia.. En gjeng med "tøffe" rikinger som ikke bryr seg om lover og regler.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Desember 2, 2006 Share Skrevet Desember 2, 2006 Hmmm... jeg er ikke så veldig imponert over Gumball konseptet (det er rimelig dekadent)... så det mest interessante var at de brukte et Antonov An-124 fraktfly. Dette flyet er verdens nest største fraktfly og har en maksimal take-off vekt på 405 tonn. Storebroren Antonov An-225 har en maksimal take-off vekt på 640 tonn. Man kan som vist i filmen leie disse flyene, men det er temmelig stive priser. Som en bonus er imidlertid Antonov An-124 konstruert så det kan lande på gress... Antonov An-124 Antonov An-225 Du er en skrue Fredrik Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E-30 big Skrevet Desember 4, 2006 Share Skrevet Desember 4, 2006 Hmmm... deltagelsesavgiften er altså ikke mindre enn ca. 350000,- norske kroner... det er mange penger for å være levende reklame for eventselskapet... kanskje noe for Tommy Sharif ?... He He.. jeg vet i alle fall en bil som har melt seg på,fått adgangs passet og betalt start avgiften! .... tror jeg vet noen som gleder seg til en tidlig vår i varmere land i full gass Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivanrogov Skrevet Desember 4, 2006 Share Skrevet Desember 4, 2006 Seriøst? I hvilken bil?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Andreas| Skrevet Desember 4, 2006 Share Skrevet Desember 4, 2006 He He.. jeg vet i alle fall en bil som har melt seg på,fått adgangs passet og betalt start avgiften! .... tror jeg vet noen som gleder seg til en tidlig vår i varmere land i full gass Hvem? Åssen bil? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ErikS Skrevet Desember 4, 2006 Forfatter Share Skrevet Desember 4, 2006 Hvem? Åssen bil? Jeg går ut i fra at det er Tommy Sharif det er snakk om her. Men jeg vet ikke. Kan ikke slenge noen ordentlige fakta på bordet?! Hadde vært artig hvis det var en på forumet her som deltok også........ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Desember 4, 2006 Share Skrevet Desember 4, 2006 Hvem? Åssen bil? Jeg går ut i fra at det er Tommy Sharif det er snakk om her. Men jeg vet ikke. Kan ikke slenge noen ordentlige fakta på bordet?! Hadde vært artig hvis det var en på forumet her som deltok også........ Hehe. Tipper det er personen som selv skrev innlegget det er snakk om.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ErikS Skrevet Desember 4, 2006 Forfatter Share Skrevet Desember 4, 2006 Så bra! Da regner jeg med at det blir en reise- dagbok her på forumet! Gratulerer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Desember 4, 2006 Share Skrevet Desember 4, 2006 La meg legge til at det kun er gjetting fra min side. E-30 big har alltid heftige prosjekter på gang, og med slike prosjekter og morokjøring som han driver med så tror jeg han har guts nok til Gumball også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jcvold Skrevet Desember 9, 2006 Share Skrevet Desember 9, 2006 La meg legge til at det kun er gjetting fra min side. E-30 big har alltid heftige prosjekter på gang, og med slike prosjekter og morokjøring som han driver med så tror jeg han har guts nok til Gumball også. kødder du? håper det er med BMW`en han skal delta isåfall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Mai 4, 2009 Share Skrevet Mai 4, 2009 Mischief 3000 heter filmen du tenker på antar jeg. Jeg har den på DVD, og ja, den er en god del mer underholdende enn de episodene fra i år. Ja... det er den filmen... fant dermed hurtig også en teaser... Så er det ut på "kjøret" igjen... http://www.fri.dk/bil/ud-koere-med-de-skoere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Andreas| Skrevet Mai 4, 2009 Share Skrevet Mai 4, 2009 Bilder av noen av bilene som er med i år http://forum.e46fanatics.com/showthread.php?t=671803 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Januar 15, 2010 Share Skrevet Januar 15, 2010 Hmmm... jeg er ikke så veldig imponert over Gumball konseptet (det er rimelig dekadent)... så det mest interessante var at de brukte et Antonov An-124 fraktfly. Dette flyet er verdens nest største fraktfly og har en maksimal take-off vekt på 405 tonn. Storebroren Antonov An-225 har en maksimal take-off vekt på 640 tonn. Man kan som vist i filmen leie disse flyene, men det er temmelig stive priser. Som en bonus er imidlertid Antonov An-124 konstruert så det kan lande på gress... Antonov An-124 Antonov An-225 http://jp.dk/indland/article1947769.ece Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eeikenes Skrevet Januar 15, 2010 Share Skrevet Januar 15, 2010 Jeg mener det er fra denne sesongen at vi i en av filmene følger en gul E36 M3 med kompressor eller turbo... og duden i pasasjersetet sitter og jokker med en maske (grisetryne med politihatt). Vi er bl.a med når de kjører fra politiet et eller annet sted i USA (artig innslag) og vi ser at en Ferrari (tror jeg) mister det ene bakhjulet i høy hastighet. Noen som har denne filmen i dag ? Mischief 3000 heter filmen du tenker på antar jeg. Jeg har den på DVD, og ja, den er en god del mer underholdende enn de episodene fra i år. Det hadde vært kjekt å sett den filmen, det er biler som skal fram i lyset ikke all festinga dis Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Leadfoot Skrevet Januar 16, 2010 Share Skrevet Januar 16, 2010 Det hadde vært kjekt å sett den filmen, det er biler som skal fram i lyset ikke all festinga dis Her er traileren. http://www.youtube.com/watch?v=GiiA5jaVjk8 Så ligger hele filmen ute som t0rrent mener jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå