|Andreas| Skrevet Oktober 4, 2006 Skrevet Oktober 4, 2006 Hvis det er komfort det kommer til, kunne jeg tenkt meg en Maybach Brabus SV 12 BiTurbo. V12 Biturbo med 640bhp ved 5100 rpm og 1026nm ved 1750 rpm. 0-100 på 4.9 sek og toppfart på 314km/t
chrbje76 Skrevet Oktober 4, 2006 Skrevet Oktober 4, 2006 Range rover, Hummer og annet skrap,,hva feiler dere,, om du skal dundre i vei gjennom Europa i 2-300 km i timen kan du ikke ha farkost som har aerodynamiske egenskaper på nivå med et kjøleskap,, skjerpings!!! en hummer hadde gått tom for bensin før den hadde klart å komme opp i 300 km/t. For meg hadde det blitt en Ferrari 599 GTB Fiorano, beste allround kilometerslukeren som finnes, uten spørsmål.
NSS Skrevet Oktober 4, 2006 Skrevet Oktober 4, 2006 Range rover, Hummer og annet skrap,,hva feiler dere,, om du skal dundre i vei gjennom Europa i 2-300 km i timen kan du ikke ha farkost som har aerodynamiske egenskaper på nivå med et kjøleskap,, skjerpings!!! en hummer hadde gått tom for bensin før den hadde klart å komme opp i 300 km/t. For meg hadde det blitt en Ferrari 599 GTB Fiorano, beste allround kilometerslukeren som finnes, uten spørsmål. Du har misforstått meningen med gumball, det er egentlig ikke poenget å komme først frem. målet med gumball er å få "the gumball spirit" som maximillian så fint kalte det i en dokumentar på svensk tv...
NSS Skrevet Oktober 4, 2006 Skrevet Oktober 4, 2006 TechArt 911 GT Street S Pagani Zonda Knight Rider McLaren F1 BMW M1 BMW 7 Series High Security Ferrari Fxx Koenigsegg CCX Rolls Royce Phantom Bugatti EB110 Bugatti Veyron 16/4 Bentley Continental GT Diamond Series Maybach 62 Porsche 911 Carrera RS3.0 1974 Bare for å nevne noen Så er det bare å spare da Billigste bilen er vel 7-serien
Fredrik Skrevet Oktober 4, 2006 Skrevet Oktober 4, 2006 Range rover, Hummer og annet skrap,,hva feiler dere,, om du skal dundre i vei gjennom Europa i 2-300 km i timen kan du ikke ha farkost som har aerodynamiske egenskaper på nivå med et kjøleskap,, skjerpings!!! en hummer hadde gått tom for bensin før den hadde klart å komme opp i 300 km/t. For meg hadde det blitt en Ferrari 599 GTB Fiorano, beste allround kilometerslukeren som finnes, uten spørsmål. Hehehe... dundre i vei gjennom Europa i 2-300 km/t er vel litt for optimistisk... ... Ferrari 599 GTB Fiorano er uten tvil en av de aller fineste bilene man kan kjøpe for penger, men det er absolut ikke bilen jeg ville ha kjørt verden rundt med. Den har en bensintank på 105 liter og bruker gjennomsnitlig noe sånt som 1,5 liter/mil ved blandet kjøring (altså 2,5-3 liter/mil ved 2-300 Km/t på Autobahn)... ergo klarer den ikke stort mer enn 350-400 kilometer på en tank hvis den skal brukes i forbindelse med Gumball. Det er helt håpløst hvis man skal kjøre verden rundt. Hverken Range Rover eller Cayenne er stort bedre, men de virker umiddelbart allikevel mer solide (les: det er plass til 6-8 20-liters Jerrykanner med bensin) enn en rasehest fra Italia når øde områder skal passeres...
Hakon Skrevet Oktober 4, 2006 Forfatter Skrevet Oktober 4, 2006 Range rover, Hummer og annet skrap,,hva feiler dere,, om du skal dundre i vei gjennom Europa i 2-300 km i timen kan du ikke ha farkost som har aerodynamiske egenskaper på nivå med et kjøleskap,, skjerpings!!! en hummer hadde gått tom for bensin før den hadde klart å komme opp i 300 km/t. For meg hadde det blitt en Ferrari 599 GTB Fiorano, beste allround kilometerslukeren som finnes, uten spørsmål. Hehehe... dundre i vei gjennom Europa i 2-300 km/t er vel litt for optimistisk... ... Ferrari 599 GTB Fiorano er uten tvil en av de aller fineste bilene man kan kjøpe for penger, men det er absolut ikke bilen jeg ville ha kjørt verden rundt med. Den har en bensintank på 105 liter og bruker gjennomsnitlig noe sånt som 1,5 liter/mil ved blandet kjøring (altså 2,5-3 liter/mil ved 2-300 Km/t på Autobahn)... ergo klarer den ikke stort mer enn 350-400 kilometer på en tank hvis den skal brukes i forbindelse med Gumball. Det er helt håpløst hvis man skal kjøre verden rundt. Hverken Range Rover eller Cayenne er stort bedre, men de virker umiddelbart allikevel mer solide (les: det er plass til 6-8 20-liters Jerrykanner med bensin) enn en rasehest fra Italia når øde områder skal passeres... syns du 599'en var så lekker altså ? Jeg syns den var litt styggpen jeg... samme med 612'en... Ikke de peneste ferrariene... Sikkert noe av det bedre ferrari har laget rent teknisk, men ikke overraskende vakre. Er det egentlig noe problem å stoppe 7 min hver 350-400 kilometer for å fylle bensin da? Om man bare kjører på kose-tur og ikke har voldsomt hastverk ?
Nino Skrevet Oktober 4, 2006 Skrevet Oktober 4, 2006 Som det har blitt sagt før. man må jo skille seg litt ut. så kanskje en e34 m5 Turbo.. eller min kjære elskede Opel Rekord 2.2l -85. der snakker vi kjørekomfort
toxicwater Skrevet Oktober 4, 2006 Skrevet Oktober 4, 2006 Eller kansje denna porschen..med plater. http://www.finn.no/finn/car/object?finn ... os=2&tot=4
Andreas 750iL Skrevet Oktober 4, 2006 Skrevet Oktober 4, 2006 Jeg ville ha kjørt min egen med sponsett drivstoff forbruk...lol
Analex Skrevet Oktober 5, 2006 Skrevet Oktober 5, 2006 En 7 serie... Tenker på gutta som kjørte driftebilen, det må jo bli grusomt i lengden med alt støyet og ristingen.
Lien Skrevet Oktober 5, 2006 Skrevet Oktober 5, 2006 Jeg ville kjørt min egen bil jeg Må vise fram E23'ene litt;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå